Karl Lagerfeld legújabb üzleti terve
A világhírű divattervező és fényképész, aki már a H&M-el, a Swarowski-val és a Coca-Cola-val is dolgozott, sőt, saját parfümmel is rendelkezik, most egy újabb területen próbál szerencsét.
A 78 éves Karl Lagerfeld annak ellenére, hogy már rég nyugdíjba mehetett volna, még bőven nem gondol a visszavonulásra. Sőt, kreatív elméjének köszönhetően egy újabb üzleti ötlete van, melyet a japán Shu Uemura nevű kozmetikai márkával valósít meg.
A sikeres vállalattal nem most találkozott először Karl, hiszen a márka színeit használja már évek óta, mivel „semmilyen más márkának nincsenek ilyen szép színei.” Ezen kívül természetesen a termékek minőségével is teljes mértékben meg van elégedve.
A divattervező a legújabb kollekció színeinek a kiválasztásánál és a csomagolás megtervezésénél segédkezett.
A limitált számú kollekcióban 17 különböző termék található, melyeket novembertől lehet megvásárolni.
Következzen egy interjú Karl Lagerfeld-el: