Hosszú Katinka a medencén kívül is aranyérmet szerzett – Sebestyén Balázst és Sarka Katát nyomta le

Egy friss kutatás szerint Hosszú Katinka az a magyar híresség, aki nemcsak a közösségi médiában tölt be kulcsfontosságú szerepet, de a hagyományos médiában is rendkívül népszerű. "Testhosszal" győzött, Sebestyén Balázs és Sarka Kata, a két másik dobogós nagyon lemaradt mögötte.
Hosszú Katinka ismét első lett valamiben
Az OBSERVER Budapest Médiafigyelő Kft. elemzése a Forbes-lista 26 legbefolyásosabb közösségimédia-arcát rangsorolta a 2016. január 1-től október 21-ig tartó időszakban a hagyományos médiában elért médiaaktivitásuk alapján. Vagyis azt vizsgálták, hogy azok a magyar hírességek, akik a Facebookon vagy például az Instagramon sok követőt tudhatnak magukénak, illetve népszerűek, mennyire jelennek meg a klasszikus médiumokban, például a belföldi magyar nyelvű online hírportálokon, rádió- és televízióadásokban, valamint az országos és regionális terjesztésű lapokban.
Az első helyezett Hosszú Katinka lett, aki a Forbes-listán is előkelő helyen szerepelt. Az Observer-listán óriási fölénnyel, 14 955 megjelenéssel lett aranyérmes. Ezt nyilván a riói olimpiának is köszönhette, ahonnan három arany- és egy ezüstéremmel jött haza.
A második helyezést a Class Fm és az RTL Klub műsorvezetője, Sebestyén Balázs érdemelte ki, aki "mindössze" 7 109 megjelenést tudott összehozni. A képzeletbeli dobogó harmadik fokára Sarka Kata állhatott, aki 1859 megjelenést produkált, ezeknek nagy százaléka egyébként a házassági válságával volt kapcsolatos.
Őket Alföldi Róbert, Berki Krisztián, Vajna Tímea, Palvin Barbi, Bogdán Ádám, Tóth Gabi, valamint Schobert Norbi követte.