Ez igen! Rangos szakmai díjat kapott Istenes Bence

Nem csak műsorvezetőként gyűjti a díjakat Istenes Bence. A tévés szakember kreatív tartalomgyártóként is dolgozik, több márka megbízásából, egyik kisfilmjeiért pedig bezsebelt egy rangos reklámszakmai kitüntetést is.
Kreatív szakemberként is sikeres
Több, mint egy éve tart Istenes Bence és az egyik legnagyobb drogériahálózat munkakapcsolata. A márka népszerű, vírusként terjedő kisfilmjeit a televíziós szakember nemcsak szereplőként, hanem gyártóként is jegyzi. Ráadásul a kedvelt karaktert, Richykét is ő hívta életre, a a reklámokért pedig most díjat is kapott. Az Online Video Audio Awards márkázott videó, videósorozat kategóriájában nyert a műsorvezető és csapata. Bence elárulta, nagyon büszke a díjra, életének fontos része ez a fajta kreatív munka, és a képernyős jelenlét mellett egyre nagyobb hangsúlyt fektet arra, hogy ilyen projekteket tető alá hozzon.
"Richyke karaktere többször is szerepelt már a Rossmann reklámokban, és a visszajelzések alapján nagyon népszerű a nézők és a vásárlók körében. Örültünk annak, hogy a szakma is értékelte a humoros, szórakoztató tartalmainkat" – árulta el Bence, aki műsorvezetőként már számos díjat bezsebelt, ám a tartalomelőállításért kapott elismerésnek legalább ennyire örül.
A bolthálózat szintén elégedett a kisfilmek eléréseivel és eredményeivel, a cégnél örülnek annak, hogy az online felületre gyártott tartalom elérései és szakmai visszajelzései is nagyon jók.
"Azt már tudtuk, hogy a vásárlóink körében népszerű és figyelemfelkeltő ez a tartalom, most pedig örülünk, hogy szakmai elismerésben is részesült a projekt" – árulta el Fürjes Ádám, a Rossmann Magyarország online marketing csoportvezetője.
A drogériahálózatnál mind Richykének, mind pedig Istenes Bencének szánnak jövőt, a tervek szerint 2023-ban is folytatják az együttműködést, a népszerű fiktív karakter kalandjai is folytatódnak majd.
A kamera mögött is megállja a helyét Istenes Bence, aki nem csak főszereplőként, hanem gyártóként is közreműködött az egyik nagy drogérialánc legújabb kampányában.