Ez nagyon menő: magyar márkát reklámoz Bruce Willis

Jól áll neki az új szerep.

Reklámarc lett Bruce Willis

Nincs keményebb akciósztár Bruce Willisnél. A 63 éves legenda minden filmjében minimum a világot menti meg, most azonban egészen más szerepben láthatjuk: a HELL ENERGY reklámarca lett. A főszereplésével készült kisfilm április 2-án debütált Magyarországon és a világ számos országában. Óriási lépés ez egyébként a márka történetében, főleg hazai szinten, hiszen más magyar cég még nem dolgozott együtt egy jelenleg is aktív, világszerte ismert hollywoodi sztárral.

„A márka a dinamizmust, az erőt és a minőséget képviseli. Mindenképpen olyan személyre volt szükségünk, aki megtestesíti mindezen értékeket. Amikor elkezdtük tervezni a projektet, több név is felmerült, végül Bruce Willisre esett a választásunk, hiszen ő egy olyan karakter, akit a világ pontján ismernek, és a neve garancia a legjobb minőségre.” – mondta Pantl Péter marketingigazgató, majd hozzátette: „A világsztárra épülő kampány egyszerre indul az energiaital közel 50 export országában, kihasználva a 360 fokos kommunikáció adta lehetőségeket, különös tekintettel a social media csatornákra. Emellett az üzletekben és plakátokon is találkozhatnak majd fogyasztóink Bruce Willis arcával.”

Friss, sztereotípiáktól mentes koncepció

A reklámfilm ötlete egy saját, cégen belüli koncepció alapján valósult meg, amely kizárólag a brandet és a sztárt helyezi a középpontba, elhagyva az összes korábbi, energiaitalokhoz kapcsolódó sztereotípiát, úgy mint a gyors autók, a sebesség vagy a bulizás. Az ötletelést hosszú levelezések, egyeztetések és rengeteg előkészület követte, melynek eredményeképpen 2018 januárjában kerülhetett sor a New York-i forgatásra.

A reklámot ide kattintva érhetitek el!

Oldalak

Video Szerelmi horoszkóp
Utazás
Decemberben több olcsó európai úti cél is tökéletes választás lehet, különösen, ha alacsonyabb költségvetéssel tervezed az utazást. Az alábbi városok nemcsak pénztárcabarátok, de különleges...
Sztárok
Az X-Faktor mentorai érdekes témánál kötöttek ki, és Majka el is mondta Tóth Andinak a véleményét.
Lifestyle
A Death Clock nevű mobilalkalmazás nemcsak szórakoztatásra van kitalálva, hanem tényleg az általunk megadott tudományos adatokból dolgozik.
Sztárok
A színésznőt négy gyermeke közül ezúttal a legkisebb, Faith kísérte el a The Hollywood Reporter’s Women in Entertainment nevű gálára, ahol anyáról és lányáról szerencsére közös kép is készült.
Sztárok
Puskás-Dallos Bogi és a Puskás-Dallos Peti között továbbra is lángol a szerelem. Ezt mi sem bizonyítja jobban, hogy előbbi igazi kuriózummal lepte meg a kedvesét.
Lifestyle
Már mindjárt Kevin kopogtat az tévéképernyőn december 24-én, szóval alaposan beindult a fűtési időszak. Sokan vannak úgy vele, hogy a fűtéshez bevetik kicsit a klímát is!