Ez nagyon menő: magyar márkát reklámoz Bruce Willis

Jól áll neki az új szerep.

Reklámarc lett Bruce Willis

Nincs keményebb akciósztár Bruce Willisnél. A 63 éves legenda minden filmjében minimum a világot menti meg, most azonban egészen más szerepben láthatjuk: a HELL ENERGY reklámarca lett. A főszereplésével készült kisfilm április 2-án debütált Magyarországon és a világ számos országában. Óriási lépés ez egyébként a márka történetében, főleg hazai szinten, hiszen más magyar cég még nem dolgozott együtt egy jelenleg is aktív, világszerte ismert hollywoodi sztárral.

„A márka a dinamizmust, az erőt és a minőséget képviseli. Mindenképpen olyan személyre volt szükségünk, aki megtestesíti mindezen értékeket. Amikor elkezdtük tervezni a projektet, több név is felmerült, végül Bruce Willisre esett a választásunk, hiszen ő egy olyan karakter, akit a világ pontján ismernek, és a neve garancia a legjobb minőségre.” – mondta Pantl Péter marketingigazgató, majd hozzátette: „A világsztárra épülő kampány egyszerre indul az energiaital közel 50 export országában, kihasználva a 360 fokos kommunikáció adta lehetőségeket, különös tekintettel a social media csatornákra. Emellett az üzletekben és plakátokon is találkozhatnak majd fogyasztóink Bruce Willis arcával.”

Friss, sztereotípiáktól mentes koncepció

A reklámfilm ötlete egy saját, cégen belüli koncepció alapján valósult meg, amely kizárólag a brandet és a sztárt helyezi a középpontba, elhagyva az összes korábbi, energiaitalokhoz kapcsolódó sztereotípiát, úgy mint a gyors autók, a sebesség vagy a bulizás. Az ötletelést hosszú levelezések, egyeztetések és rengeteg előkészület követte, melynek eredményeképpen 2018 januárjában kerülhetett sor a New York-i forgatásra.

A reklámot ide kattintva érhetitek el!

Oldalak

Video Kedvenceikről meséltek a kutyabarát sztárok
Utazás
A LED világítótestek az utóbbi években rendkívüli módon elterjedtek, és a magyar kormány is reagálni akart erre.
Christmas
A Mikulás a hazai sztárokat is meglátogatta, ők pedig megmutatták, hogyan készültek az érkezésére otthon a gyermekeikkel.
Lifestyle
A csernobili katasztrófa sok mindent megváltoztatott, és a felfedezés óriási lépés az evolúciós folyamatok megértésében.
Sztárok
Tényleg ádáz tempót diktált Ördög Nóra egész évben, és végre van ideje egy kis pihenésre a családjával.
Lifestyle
Vicces szituációt szült egy szupermarket promóciója, azt pedig tudjuk jól, hogy a vásárlók haragja bármikor le tud csapni.
Utazás
Az Európai Unió nemrégiben elfogadott egy szabályozást, mely kimondja, hogy a saját hazájában sem vezethet autót az, akinek egy idegen tagállamban bevonják az engedélyét.