Ez nagyon menő: magyar márkát reklámoz Bruce Willis

Jól áll neki az új szerep.

Reklámarc lett Bruce Willis

Nincs keményebb akciósztár Bruce Willisnél. A 63 éves legenda minden filmjében minimum a világot menti meg, most azonban egészen más szerepben láthatjuk: a HELL ENERGY reklámarca lett. A főszereplésével készült kisfilm április 2-án debütált Magyarországon és a világ számos országában. Óriási lépés ez egyébként a márka történetében, főleg hazai szinten, hiszen más magyar cég még nem dolgozott együtt egy jelenleg is aktív, világszerte ismert hollywoodi sztárral.

„A márka a dinamizmust, az erőt és a minőséget képviseli. Mindenképpen olyan személyre volt szükségünk, aki megtestesíti mindezen értékeket. Amikor elkezdtük tervezni a projektet, több név is felmerült, végül Bruce Willisre esett a választásunk, hiszen ő egy olyan karakter, akit a világ pontján ismernek, és a neve garancia a legjobb minőségre.” – mondta Pantl Péter marketingigazgató, majd hozzátette: „A világsztárra épülő kampány egyszerre indul az energiaital közel 50 export országában, kihasználva a 360 fokos kommunikáció adta lehetőségeket, különös tekintettel a social media csatornákra. Emellett az üzletekben és plakátokon is találkozhatnak majd fogyasztóink Bruce Willis arcával.”

Friss, sztereotípiáktól mentes koncepció

A reklámfilm ötlete egy saját, cégen belüli koncepció alapján valósult meg, amely kizárólag a brandet és a sztárt helyezi a középpontba, elhagyva az összes korábbi, energiaitalokhoz kapcsolódó sztereotípiát, úgy mint a gyors autók, a sebesség vagy a bulizás. Az ötletelést hosszú levelezések, egyeztetések és rengeteg előkészület követte, melynek eredményeképpen 2018 januárjában kerülhetett sor a New York-i forgatásra.

A reklámot ide kattintva érhetitek el!

Oldalak

Video Szerelmi horoszkóp
Sztárok
Az egykori hollywoodi színésznő 2022-ben vált el korábbi férjétől, Johnny Depp-től, s azóta minden hidat felégetett, ami korábbi hivatásához, illetve Hollywoodhoz láncolta.
Christmas
A királyi család tagjai minden karácsonykor koccintanak egymással, és az ünnepi vacsorához is szívesen kortyolgatnak valamilyen alkoholos italt. No, de vajon kinek mi a kedvence?
Sztárok
Az 56 éves brit színész megelégelte, hogy Stephen Colbert humorista-műsorvezető folyamatosan tévesen ejti a nevét, és úgy döntött, egy élő talkshowban "olvas be" a hírességnek.
Lifestyle
Az ünnepi fűszerek nemcsak a konyhánkban, hanem az egészségünkben is csodát tehetnek. Az ízletes karácsonyi fogások elkészítése közben ne feledkezz meg ezekről a természetes kincsekről, amelyek...
Home&Design
A hófehér karácsony több, mint egy dekorációs stílus: egy életérzés, amely az ünnep tisztaságát, a téli tájak szépségét és az otthon melegét egyesíti.
Lifestyle
Mindannyiunknak megvan a jellemző testszaga, ami egyes emberek esetében jobb, míg másoknál erőteljesebb, ez pedig elsősorban a genetikától, az életmódtól, a feromonoktól, illetve az étkezési...