Ez nagyon menő: magyar márkát reklámoz Bruce Willis

Jól áll neki az új szerep.

Reklámarc lett Bruce Willis

Nincs keményebb akciósztár Bruce Willisnél. A 63 éves legenda minden filmjében minimum a világot menti meg, most azonban egészen más szerepben láthatjuk: a HELL ENERGY reklámarca lett. A főszereplésével készült kisfilm április 2-án debütált Magyarországon és a világ számos országában. Óriási lépés ez egyébként a márka történetében, főleg hazai szinten, hiszen más magyar cég még nem dolgozott együtt egy jelenleg is aktív, világszerte ismert hollywoodi sztárral.

„A márka a dinamizmust, az erőt és a minőséget képviseli. Mindenképpen olyan személyre volt szükségünk, aki megtestesíti mindezen értékeket. Amikor elkezdtük tervezni a projektet, több név is felmerült, végül Bruce Willisre esett a választásunk, hiszen ő egy olyan karakter, akit a világ pontján ismernek, és a neve garancia a legjobb minőségre.” – mondta Pantl Péter marketingigazgató, majd hozzátette: „A világsztárra épülő kampány egyszerre indul az energiaital közel 50 export országában, kihasználva a 360 fokos kommunikáció adta lehetőségeket, különös tekintettel a social media csatornákra. Emellett az üzletekben és plakátokon is találkozhatnak majd fogyasztóink Bruce Willis arcával.”

Friss, sztereotípiáktól mentes koncepció

A reklámfilm ötlete egy saját, cégen belüli koncepció alapján valósult meg, amely kizárólag a brandet és a sztárt helyezi a középpontba, elhagyva az összes korábbi, energiaitalokhoz kapcsolódó sztereotípiát, úgy mint a gyors autók, a sebesség vagy a bulizás. Az ötletelést hosszú levelezések, egyeztetések és rengeteg előkészület követte, melynek eredményeképpen 2018 januárjában kerülhetett sor a New York-i forgatásra.

A reklámot ide kattintva érhetitek el!

Oldalak

Video Kedvenceikről meséltek a kutyabarát sztárok
Lifestyle
Több mint 650 ezer nevezés közül választotta ki a zsűri a legjobb műveket.
Utazás
A fővárosi BKK-járatokon dolgozó jegyellenőrök, utaskoordinátorok, valamint a BKK biztonsági szolgálat dolgozói is nagy újítást tapasztalhatnak majd meg.
Sztárok
A világhírű amerikai akciófilmsztár, Chuck Norris és felesége videóüzenetben buzdít adakozásra a közmédia Jónak lenni jó! kampányának résztvevőjeként, hogy minél többen csatlakozzanak hozzá és...
Lifestyle
A SkyShowtime bemutatja a várva várt előzménysorozat, a Dexter: Original Sin (Dexter: Eredendő bűn) hivatalos előzetesét. A tízrészes drámasorozat, amely Amerika kedvenc sorozatgyilkosának...
Christmas
Most már tényleg nyakunkon a karácsonyi szezon, lassan tetőfokára hág a költekezési-ajándékvásárlási láz, így hát a Világgazdaság arról faggatta a legnagyobb hazai webáruházakat, hogy a vásárlóknak...
Sztárok
A 34 éves Róka Gáspár nyerte meg az Árulók - Gyilkosság a kastélyban című reality harmadik évadát. A férfi markát 13 millió forintos nyeremény ütötte, de amikor a kamerák megszűntek forogni, elárulta...