Ez nagyon menő: magyar márkát reklámoz Bruce Willis

Jól áll neki az új szerep.

Reklámarc lett Bruce Willis

Nincs keményebb akciósztár Bruce Willisnél. A 63 éves legenda minden filmjében minimum a világot menti meg, most azonban egészen más szerepben láthatjuk: a HELL ENERGY reklámarca lett. A főszereplésével készült kisfilm április 2-án debütált Magyarországon és a világ számos országában. Óriási lépés ez egyébként a márka történetében, főleg hazai szinten, hiszen más magyar cég még nem dolgozott együtt egy jelenleg is aktív, világszerte ismert hollywoodi sztárral.

„A márka a dinamizmust, az erőt és a minőséget képviseli. Mindenképpen olyan személyre volt szükségünk, aki megtestesíti mindezen értékeket. Amikor elkezdtük tervezni a projektet, több név is felmerült, végül Bruce Willisre esett a választásunk, hiszen ő egy olyan karakter, akit a világ pontján ismernek, és a neve garancia a legjobb minőségre.” – mondta Pantl Péter marketingigazgató, majd hozzátette: „A világsztárra épülő kampány egyszerre indul az energiaital közel 50 export országában, kihasználva a 360 fokos kommunikáció adta lehetőségeket, különös tekintettel a social media csatornákra. Emellett az üzletekben és plakátokon is találkozhatnak majd fogyasztóink Bruce Willis arcával.”

Friss, sztereotípiáktól mentes koncepció

A reklámfilm ötlete egy saját, cégen belüli koncepció alapján valósult meg, amely kizárólag a brandet és a sztárt helyezi a középpontba, elhagyva az összes korábbi, energiaitalokhoz kapcsolódó sztereotípiát, úgy mint a gyors autók, a sebesség vagy a bulizás. Az ötletelést hosszú levelezések, egyeztetések és rengeteg előkészület követte, melynek eredményeképpen 2018 januárjában kerülhetett sor a New York-i forgatásra.

A reklámot ide kattintva érhetitek el!

Oldalak

Video Kedvenceikről meséltek a kutyabarát sztárok
Sztárok
A legendás francia színész, Louis de Funés három fia közül sajnos már csak ketten vannak életben: a 80 esztendős Patrick és a 75 éves Olivier, aki nagyon hasonlít az édesapjára.
Sztárok
A síremlékre 2022-ben az író, költő két legendás karaktere, Pom Pom és Süsü került két idézete mellett. Csukás István sírját most valaki, vagy valakik megrongálták.
Fashion&Beauty
Az idei szezon kabátdivatja egyértelműen az egyik legnépszerűbb, illetve legelterjedtebb mintáról szól, és úgy látszik, sok hírességhez hasonlóan Jennifer Lopez tetszését is elnyerte.
Fashion&Beauty
Újra divatba jött a 90-es évek közkedvelt fazonja, ami nemcsak hogy kényelmes, de minden testalkaton remekül mutat.
Lifestyle
A Bak készüljön fel, mert nem úgy alakul a napja, ahogy eltervezte. Napi horoszkóp.
Lifestyle
Egy friss tanulmány összefüggést talált bizonyos ételek fogyasztása és a horkolás, valamint az alvási apnoe között.