Idegtépő gond van a Vodafone-nál az átállás miatt, rengetegen érzékelték a problémát
Ahogyan sokan értesültek róla, januártól ONE néven folytatja tovább a munkáját a Vodafone. Van, amiben már megkezdték az átállást, de ez nem megy túlságosan gördülékenyen.
Számítani lehetett rá, hogy az elején még lesznek fennakadások
A Vodafone Magyarország átnevezése One-ra a 4iG csoport stratégiájának része, amelynek célja, hogy egységesítse és megerősítse a cégcsoport távközlési portfólióját. A 4iG 2022-ben vásárolta meg a Vodafone Magyarországot, és azóta folyamatosan dolgozik azon, hogy integrálja a különböző szolgáltatásokat és márkákat egy közös ernyő alá.
Ez azt is jelenti, hogy feldarabolják a magyar Vodafone-t, így 2025-től külön vállalatokban működnek tovább a kereskedelmi, valamint az infrastruktúra-divíziók.
Az új szolgáltatások bevezetése mellett a felhasználók számára persze az a legfontosabb, hogy az átállás zökkenőmentes legyen. Nos, ez a Vodefone-nak nem igazán jött össze. A galériánkban megmutatjuk, mire panaszkodnak a felhasználók!
A Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) igyekszik segíteni a számunkra, hogy melyik szolgáltatót válasszuk a magyar piacon.