Kiborult a bili - Ügyfélszolgálatosok fakadtak ki a kellemetlen vásárlók miatt
Egy nő közösségi oldalán osztotta meg az egyik "legnevetségesebb" panaszt, amelyet az egyik gyorsétteremben hallott. Arra buzdította a hozzászólókat, hogy osszák meg a saját történeteiket. Egy hihetetlenül vicces sorozat alakult ki a kezdeményezésből, egy érdekes csavarral a végén.
Egy történet kezdete
Az Egyesült Királyságból származó, névtelenül nyilatkozó nő elmesélte, hogy a népszerű gyorsétteremláncban járt, amikor szemtanúja volt, amint egy vásárló panaszkodott az üzletvezetőnek, hogy hazafelé menet elejtette a megvásárolt ennivalót.
Elmondása szerint a dühös vásárló még le is fotózta a földre került ételt, hogy bizonyítani tudja, valóban leejtette, amit vásárolt. A probléma ott kezdődött, hogy mindezek miatt pénzvisszatérítést követelt, miközben dühösen hadonászott a nyugtával. Az üzletvezető meglepő módon visszautasította a követelését.
A nő a következőket írta: "Ma a McDonald's-ban voltam, mikor bejött egy nő, hogy visszakövetelje a pénzét, amiért tegnap hazafelé tartva leejtette az ennivalóját a járdára. Talán túlzás azt gondolnom, hogy ez a legnevetségesebb panasz? Meglepődtem, hogy valaki tényleg visszajön másnap, azért mert, földre ejtette a kajáját."
Így folytatta: "Dühösen hadonászott a nyugtával, de nem, nem kapta vissza a pénzét. Fogadok, hogy egy jót nevettek rajta a nap folyamán".
Más emberek is hasonlóan vicces történetekkel árasztották el a hozzászólásokat, sokan ügyfélszolgálatosként számoltak be a saját tapasztalataikról.
"Azt hiszem, a kedvencem az a férfi volt, aki vissza akarta kapni a pénzét a digitális fényképezőgépéért, mert nem fért bele mindenki a képbe, akit szeretett volna lefotózni. Finoman azt kellett javasolnom neki, hogy próbáljon meg hátrébb állni" - írta az egyikük.