Új közösségi platformmal tarol Joe Bitter - takarítóként kezdte, majd kriptomilliomos lett

A kriptomilliárdos Bitter Józsefnek van egy szívügye: szeretne luxustermékeket elérhetővé tenni a vásárlók legszélesebb körének, és egyben a legmagasabb profitot garantálni az eladóknak.
Az üzletember mindig is nyitott volt a pénzügyi befektetések és innovációk irányába. A vállalkozó már 29 éves korában elérte az anyagi függetlenséget, amelyet a folyamatos és alternatív útkeresésének, nyitottságának és állandó személyiségfejlesztésének is köszönhet.
„Elkezdtem kutatni az okokat és fejleszteni magam, hogy mit rontottam el, miért nem sikerült. Mindig kritikus voltam a jelenlegi pénzügyi rendszerrel szemben, és több olyan nemzetközi csoporthoz csatlakoztam, amelyeknek a tagjai ezen témák elismert szakértői voltak és alternatív pénzügyi megoldásokkal foglalkoztak, mint például Robert Kiyosaki. Így találkoztam először a Bitcoinnal valamint az annak alapjául szolgáló blockchain technológiával, amelyekről Max Keiser es Jeff Berwick beszélt nekem még 2010-ben” - fejtette ki Joe Bitter, az Allyos nevű startup egyik alapítója.
Joe Bitter kriptovaluta-története mesébe illő: az évekkel ezelőtti óvatos befektetés mára milliárdos tétellé nőtte ki magát.
„2014-ig megfigyeltem a piacot, mert akkoriban nagyon sok volt a kritkus visszhang. 2015-ben már a legtöbb E-commerce áruházban elfogadtuk a kriptovalutát is fizetőeszközként, majd Izlandon vásároltam bérbányász gépeket ezzel is bővítve a kripto-portfoliómat, amolyan passzív jövedelmet generálva.”
Nem mindenkinek való ez a piac
Az üzletember ugyanakkor arra is felhívta a figyelmet, hogy ez a piac közel sem való gyenge idegrendszerű befektetőknek, ugyanis sokszor 20-30 százalékot is korrigál rövid idő alatt, sokaknak pedig ez riasztó lehet.
Noha Joe Bitter már megtehetné, hogy csak a portfóliója hasznát élvezi és nem dolgozik tovább, mégis rátalált útközben egy szerelemküldetés, ami miatt a mai napig kőkeményen dolgozik. Ez pedig az új közösségi platform, az Allyos nevű applikáció, amely 2016 február 22-én - Herczeg Kristóf barátjával közös ötletből - született meg, ezután folyamatosan fejlesztették és 2018-ban mutatták be.
És hogy mitől forradalmi az új közösségi platform? Az platformon a letöltés után vásárlók, azaz felhasználók regisztrálhatnak, és létrehozhatnak maguknak egy profilt. A felhasználók között aktív csevegő felület is található, ami a Space nevet kapta. A platformon vásárlási szándékkal gyűlnek a felhasználók, főleg azért, mert itt mindenki maga döntheti el az árakat, így a legjobb ár garantált. Ennek alapja a világszerte már jól ismert közösségi finanszírozás.
“A megszokottól eltérően, itt kétféleképpen lehet vásárolni. A SocialStore elnevezésből adódóan, a Store oldal hasonlít az Amazonhoz. Itt webáruház jellegűen vannak akciós termékek, amelyeket bárki megvehet, a kiszállítás mindig ingyenes. Minden terméken van feltűntetett akciós kedvezményösszeg, amiben van egy hatalmas újítás. Mivel ez a platform csupán egy szoftver, így nem szállít, nem raktároz, az elérhető termékeket ismert gyártók, forgalmazók, áruházak listázzák."- magyarázta Joe Bitter.