Nem csak a fogyasztók díjazták a népszerű borotva új csomagolását

Többek között ilyen és ehhez hasonló fogyasztói vélemények is vezettek néhány évvel ezelőtt ahhoz, hogy a gyártó, a Procter & Gamble új csomagolást fejlesszen ki a termékeihez, amelyet mára világszerte bevezetett a teljes portfóliójában. A hazai piacon is megszűnt a korábbi “kinyithatatlan” műanyag buborékcsomagolás, és a teljes termékcsalád kartoncsomagolást kapott, amit idén már nemcsak a fogyasztók, de a szakma is elismert, mert a márka ezzel idén elnyerte a Fenntarthatóság Szimbóluma díjat.

“Lehetetlen kinyitni” “Mi ez a sok műanyag?” “Túl sok a szemét”

Tavaly szeptember óta a Gillette minden terméke már a magyar piacon is teljes mértékben papírcsomagolásban kapható a 2021-es nyugat-európai bevezetést követően. Az új, FSC tanúsítvánnyal rendelkező csomagoláshoz használt papír fenntartható módon kezelt erdőkből származik.

Az újításhoz azonban nemcsak a vállalat fenntarthatósági törekvései vezettek. A fogyasztói kutatások során az eredmények gyakran számoltak be arról, hogy a Gillette korábbi műanyag csomagolásainak kinyitása nehézségekbe ütközött, a fogyasztók azt rendkívül nehezen nyithatónak minősítették. Ez a visszajelzés különösen gyakori volt a műanyag buborékcsomagolásokkal kapcsolatban, amelyet a fogyasztói felmérésekben résztvevők kifejezetten frusztrálónak találtak. Az új papírcsomagolás így nemcsak a környezetvédelmi szempontokat veszi figyelembe, hanem a könnyebb felnyitás révén a vásárlói élményt is javítja.

A P&G-nél azon dolgozunk, hogy az emberek mindennapi életét megkönnyítsük és egy kicsit jobbá tegyük. Ezért a fogyatékkal élő fogyasztókat és munkavállalókat is bevonjuk termékeink, csomagolásaink, reklámjaink és létesítményeink tervezésébe, hogy akadálymentesebb világot és mindenki számára kiváló élményeket teremtsünk. – állítja Krubl Yvette, a Procter & Gamble kommunikációs vezetője. – A Gillette új csomagolása erre is jó példa, a The Wall Street Journal tavaly hosszú cikkben méltatta a változtatást.

Egy átlagos férfi 170 mozdulatot használ borotválkozásonként, és ebből körülbelül 120 az újbóli mozdulat. Ez rengeteg érintkezés. Ezért különösen fontos, hogy a termék a legjobb minőségű pengével a legmagasabb szintű fogyasztói élményt nyújtsa, a Gillette-nél így folyamatos a fejlesztés és újítás. A márka alapítójának elhíresült mondása szerint: „Majd akkor hagyjuk abba a pengék gyártását, ha már nem tudjuk azokat még jobbá tenni”. A Gillette 1901 óta vezető szerepet tölt be a borotválkozási innovációban, és termékeinek széles választáka számos különféle igényre válaszul szolgál.

Nagyon büszkék vagyunk arra, hogy márkáinkat a szakma is folyamatosan díjazza. A fenntarthatósággal kapcsolatos elismerések még nagyobb jelentőséggel bírnak számunkra, mert globálisan sokat teszünk azért, hogy termékeink a teljes körforgásos gazdaságra kisebb környezeti hatással legyenek, hiszen egy termék ökológiai lábnyomának csökkentéséhez a fogyasztók is jelentősen hozzájárulhatnak a megfelelő hulladékszelekcióval.” – tette hozzá a kommunikációs vezető.

Lead fotó: Pexels /Castorly Stock/

Oldalak

Video Élénk színek, merész minták: Íme a 2025-ös divattrendek
Video Player is loading.
Current Time 0:00
Duration -:-
Loaded: 0%
Stream Type LIVE
Remaining Time 0:00
 
1x
    • Chapters
    • descriptions off, selected
    • captions and subtitles off, selected
      Hirdetés
      Lifestyle
      Ezek az apró, öt milliméternél kisebb műanyagszemcsék mindenhol jelen vannak – az óceánoktól kezdve a levegőn át egészen az ivóvizünkig. De vajon hogyan szűrhetjük ki őket a csapvízből, és létezik-e...
      Lifestyle
      December 21. és január 20. között a Bak jegy uralja a zodiákus rendszerét. Ha gyermeked ebben az időszakban született, akkor sok sikert, mivel rád vár a feladat, hogy egy igazi vezetőt nevelj! A...
      Lifestyle
      A biztonság nem csak az ajtó bezárásán múlik, hanem azon is, hogy hogyan használjuk a zárainkat. Egy apró szokás megváltoztatása – például az, hogy éjszakára nem hagyjuk a kulcsot a zárban –...
      Lifestyle
      Érdemes figyelni, hogy mit „üzennek” a levelek!
      Home&Design
      Ha hosszú távon gondolkodsz, érdemes olyan felújításokat végezni, amelyek nemcsak a saját igényeidet elégítik ki, hanem az ingatlan értékét is megőrzik vagy növelik. Az alábbiak sajnos nem ebbe a...
      Fashion&Beauty
      Egy egyenes, tompa vágású frufru, amely a postaládának állít stílusos emléket.