Nem olyan, mint amilyenre számítottunk: íme, a John Lewis 2016-os karácsonyi reklámja

Eddig minden évben úgy ültem le a John Lewis karácsonyi reklámjai elé, hogy na, most 2 perc alatt tele fogok sírni jó néhány papír zsebkendőt. Ma is ez volt a szándékom, de legnagyobb meglepetésemre nem könnyeztem, inkább nevettem. Olvass tovább a részletekért!
Kétmilliárd forintos kampány
John Lewis karácsonyi reklámjai olyanok, mint a jelzőcsengők: ha elfelejtenénk, hogy közeledik a karácsony, rögtön eszünkbe jut, amikor meghalljuk a kellemes aláfestő zenét és meglátjuk a cuki és szépséges állatkákat valamilyen elbűvölő, havas tájon. Minden évben nagy várakozás előzi meg az aktuális kisfilmet, idén sem volt ez másként: annyi biztos, hogy megérte tűkön ülni, noha nem azt kaptuk, amire számítottunk. Nem sírtunk, hanem nevettünk.
A reklám története szerint egy kislány, Bridget trambulint kap a szüleitől karácsonyra, amit az apuka előre össze is tákol. Karácsony előtti éjszaka azonban előkerülnek az erdei állatok, felfedezik a trambulint, majd elkezdenek ugrálni rajta. Buster, a család kutyája csak a házból figyeli szomorúan a mókát, ám reggel valami történik - hogy mi, azt nem áruljuk el, nézd meg a reklámot!
Itt vannak "rókakomáék" is
Azok a szemek!
A reklám készítőinek egyébként nem titkolt célja volt, hogy idén kicsit humorosabbra vegyék a figurát: saját bevallásuk szerint a tavalyi kisfilm túl szomorúra sikeredett, ráadásul a Brexit miatt is úgy érezték, idén inkább nevetésre, nem könnyekre van szükség (és nem csak Angliának).