Hyundai Equus by Hermés - A megtestesült luxusautó
Úgy tűnik a koreai Hyundai és a világhíres divatmárka - a Hermés - együtt bármire képesek. Legalábbis ezt tükrözi újonnan tervezett Equus by Hermés nevet viselő luxuslimuzinjuk.
A tervezők két teljes évig dolgoztak a terveken, aminek meg is lett az eredménye. 2013-ban a szöuli bemutatón vezették fel az új modellt, aminek hihetetlen nagy sikere lett a „divatfanatikusok” körében. Kívülről és belülről is egyaránt magát a stílusosságot és eleganciát testesíti meg.
Úgy tűnik a koreai Hyundai és a világhíres divatmárka - a Hermés - együtt bármire képesek. Legalábbis ezt tükrözi újonnan tervezett Equus by Hermés nevet viselő luxuslimuzinjuk.
A tervezők két teljes évig dolgoztak a terveken, aminek meg is lett az eredménye. 2013-ban a szöuli bemutatón vezették fel az új modellt, aminek hihetetlen nagy sikere lett a „divatfanatikusok” körében. Kívülről és belülről is egyaránt magát a stílusosságot és eleganciát testesíti meg.
Nyújtott formája lehetővé tette a tágabb belsőterek kialakítását, így bőven van hely a bevásárlókörút után szerzett csomagok számára is. A kivitelezők különösen nagy figyelmet fordítottak az összhang, harmónia kialakítására. Több mint húsz luxus kiegészítőt szereltek fel, amelyek az elegáns belsőtérben és a tökéletesen ívelt külső megjelenésben egyaránt megtalálhatóak.
A belsőtér kialakítása az egyik legfontosabb feladatukká vált. A huzatok különböző színű bőrből készültek, és ami különlegessé teszi ezt az autócsodát az, hogy az ajtóburkolatok ugyan abból a krokodilbőrből készültek, mint a Hermés táskák. Továbbá a luxusautó utastere rendkívül hasonlít egy repülőgép utasterére, ezért a tervezők a felszereléseket is úgy alakították ki, hogy olyan élményt nyújtsanak az utasok számára, mintha éppen repülnének. Négy darab pohártartó, összecsukható asztal, sőt mi több, még takarótartó üregek is találhatóak benne.
Sajnálatos módon csupán három darab készült a Hermés Equusból, és a tervezők nem is szándékoznak több példányt piacra dobni ebből a csodás járgányból. A Hyundainak és a Hermésnek csupán az volt a célja, hogy népszerűsítsék a két márkát, és ezzel elismerést vívjanak ki maguknak.