Guide a kampányok hatékony optimalizáláshoz
Te is érezted már azt, hogy hiába futtatsz rengeteg kampányt, valahogy mégsem jönnek az eredmények? Van egy kiváló női kozmetikumod, amit hirdetsz is rendszeresen, de még senki nem vette meg? Nem kell csüggedni, ez sokakkal előfordul, de lehet rajta javítani! Mai cikkünkben megmutatjuk, hogyan. Tarts velünk!
Ki is szervezheted egy ügynökségnek az optimalizálás feladatát, az azonban fontos, hogy ők jártasak legyenek a hirdetéskezelés terén. Nem lőhetsz mellé, ha egy olyan all inclusive ügynökséget választasz, mint Marketinges Erika és csapata.
Ellenőrizd a Google Ads javaslatait!
A Google Ads optimalizálás terén is segítséget nyújt, de ezt érdemes fenntartásokkal kezelni, és nem kell feltétlenül mindent elfogadni, amit a Google algoritmusa javasol. A következőkre mindenképp figyelj!
Első a CPA. Itt az egyik esetben a napi keretet többszörözi, másiknál pedig az általa megfelelőnek talált konverziós egységköltséget állítja be. Az előbbivel akár túlköltés is járhat, míg az utóbbival pont az ellenkezőjét érjük el: ronthatja a kampány teljesítményét.
Ha a display kiterjesztés használatát elfogadod, akkor a hirdetéseid bannerként is megjelennek kereséseknél. Ez nagyon hasznos lehet, de vigyázni kell a költésekre!
Redundás kulcsszavak eltávolításánál arra ügyelj, hogy csak az kerüljön ki, amire tényleg nincs szükség.
Ha a rendszer az ajánlattételi stratégia módosítását javasolja, csak akkor lépj, ha valóban így lehet sikeres a kampányod!
Kulcsszóegyezésekhez információk
A keresési kifejezéseknél megtudhatod, hogy a kampányodból mi az, ami releváns kifejezés, és mi az, ami hiányozhat. Ennek segítségével ki tudod zárni azt, amire nincs szükség, de újakat is felvehetsz. Ha az alapbeállításokat nézzük, akkor a releváns kifejezések általános, a kizáró listások pedig pontos egyezésként jelennek meg a kampányokban. Az általános kulcsszavak pedig bármire megjelenhetnek, ami kicsit is kapcsolódik hozzájuk.
Dinamikus keresési hirdetésekhez tudnivalók
Ezek a hirdetési lehetőségek akkor működnek jól, ha a weboldalunk megfelelő tartalommal van ellátva. Ennek segítségével akár a rendszer által létrehozott hirdetéseket is futtathatjuk. Ugyanakkor az is lényeges, hogy egy keresési kampány elnyomhatja a saját hirdetéseinket.
Rendszeres linkellenőrzés fontossága
Előfordulhat, hogy egy landing oldal megszűnik, ami miatt a Google Ads le is tiltja. Ezért javasolt ellenőrizni, hogy minden landing oda irányul-e, ahová szeretnénk, és a működőt érdemes beilleszteni abba a céloldali url-be, ami aktuális.
A fenti ismérvek mellett szem előtt kell tartani, hogy a Google Ads folyamatosan változik. Mindenről kapunk e-mailben értesítést, ezeket nézzük meg feltétlenül! A legjobb eredmények elérése érdekében ezekre figyelni kell.
Oldalak
This is a modal window.