Ezt fogjuk enni 2023-ban - megjelentek a jövő évi trendelemzések
Minőség, újrafelhasználhatóság és környezetvédelem fogja jellemezni a következő évünket étkezés szempontból.
2023-as ételtrendek
Az idei a nyolcadik év, hogy a Whole Foods Market multinacionális szupermarketlánc egy 50 fős tanács (Trends Council) munkájának segítségével igyekszik előrevetíteni a következő év fogyasztói trendjeit, már ami az ételvásárlást illeti. Előrejelzéseik a termékbeszerzésen, a fogyasztói preferenciákon és a feltörekvő és meglévő márkákkal folytatott mélyreható egyeztetéseken alapulnak – áll a közleményükben. „Trendjóslataink arra fókuszálnak, hogy merre haladnak a termékinnovációk és a vásárlói preferenciák és ezek alapján mik várhatóak a következő évben" – mondta Sonya Gafsi Oblisk, a Whole Foods marketingvezetője. "Arra számítunk, hogy ezeket a trendeket az élelmiszeripar egészében, a vacsoraasztalokon, az uzsonnásdobozokban és az üzletek polcain is viszontlátjuk majd" - tette hozzá. Az üzletlánc által megjelölt termékek és összetevők szinte mindegyike bio, helyi eredetű és egészségtudatos választás.