Lifestyle

Nem sikerül letaszítani a trónról: már 7 éve ez a világ legértékesebb élelmiszermárkája

A Nestlé immár hetedik éve vezeti az élelmiszermárkák globális rangsorát, annak ellenére, hogy az elmúlt év során értéke 7 százalékkal, 20,8 milliárd dollárra csökkent - áll a Brand Finance brit piackutató és üzleti tanácsadó vállalat honlapján.

Változások a dobogó többi fokán

A Lay’s márka a második helyre jött föl a rangsorban a tavalyi harmadikról, miután a márkaérték 9 százalékkal, 12 milliárd dollárra emelkedett. A harmadik helyre a kínai Yili márka került, melynek értéke 6 százalékkal, 11,6 milliárd dollárra esett – írja az MTI a Brand Finance alapján.

Az amerikai Tyson 8,27 milliárd dollár márkaértékkel (-5,2 százalék) negyedik helyre lépett föl az ötödik helyről, megelőzve a francia Danone-t, amelynek az értéke 10,2 százalékkal, 8,03 milliárd dollárra csökkent.

Az amerikai Quaker (+6,5 százalék, 7,5 milliárd dollár) és a Kellogg’s (-16,3 százalék, 6,1 milliárd dollár), amelyek idén a hatodik, illetve a hetedik helyet szerezték meg a rangsorban, helyet cseréltek tavalyhoz képest.
Kattints a további képekért!

Egyetlen percig se habozz: próbáld ki mindet, a várva várt hatás nem marad majd el!

Leadfotó: 123rf

Oldalak

Video Ha ezt csinálja a mobilod, éppen most lopják az adataidat
Lifestyle
Sztárok
Még augusztusban született meg Hailey és Justin Bieber első gyermeke. Nagy kérdés, hogy milyen apuka lesz majd a világsztárból, aki egykor a tinik bálványa volt.
Sztárok
Meryl Streep közelmúltbeli outfitje kétségtelenül az Emmy-gála történetének egyik leggyönyörűbb szerelése volt, amire jó ideig biztosan emlékezni fogunk még.
Sztárok
Az amerikai marketinges lány kalandjai ezúttal Rómában folytatódnak, de az biztos, hogy Párizst sem hagyja végleg magára.