A közkedvelt márka Valentin napon újra elhozza kampányát, ami az összetartást és az adományozást ünnepli

A cipő- és ruhamárka tavalyi sikeres kampánya után ismét meghirdeti a "DRK loves women" visszatérését. A márka évek óta szívén viseli a nőket érintő fontos témákat és küldetésének tartja, hogy rávilágítson a nők erejére és kitartására.
A mostani kampányban pedig felhívja a figyelmet azokra a női szervezetekre, melyek fontos szerepet töltenek be, hogy a nőket támogassák és segítsék.
20% felajánlás egy női szervezetnek
Valentin napon lehetőséget kínálnak közvetlenül hozzájárulni a nők ügyeihez. Minden február 14-én történt vásárlás során a vásárlás összegének 20%-át a vevő felajánlhatja a választott női szervezetnek.
„Hiszünk a nőkben és az összefogás erejében és fontosnak tartjuk, hogy kézzelfogható támogatást nyújtsunk olyan szervezeteknek, melyek évek óta keményen dolgoznak, hogy a nőket támogassák és felemeljék.” – mondta el Vinkó Ágnes a Dorko marketing képviseletében.
Lead fotó: Unsplash /Becca Tapert/
Oldalak
