Lifestyle

2 milliárdan látták a YouTube-on a nyár slágerét, imádod vagy utálod?

A csapból is ez fog folyni idén, jobb, ha már most hozzászokunk.

Lassacskán letarolta a YouTube-ot

Már megszoktuk, hogy minden nyárnak megvan a maga slágere, amit ha akarunk, ha nem, hallgatni fogunk, mert mindenhol az folyik legalább három-négy hónapig. Az idei szezon nyertese a januárban napvilágot látott Despacito ("Lassan"), a Puerto Rico-i Luis Fonsi slágere. A dal mostanra felszántotta a zenei listákat, és a YouTube-on is több mint 2 milliárdan látták már. Egyszerű levonni a következtetést, kicsivel vagyunk túl június közepén, de már tarol.

Hallgasd meg nálunk, ha eddig még nem tetted

Lapozz, cikkünk folytatódik!

Fotó, videó: Instagram/luisfonsi, YouTube/LuisFonziVEVO

Oldalak

Video Kedvenceikről meséltek a kutyabarát sztárok
Lifestyle
Lifestyle
A paradicsom Magyarországon is őrülten népszerű zöldség, és nemcsak azért, mert a lecsó egyik elengedhetetlen alapanyaga. Azonban úgy néz ki, hogy megváltozhat a jövőben az íze.
Lifestyle
A háziasszonyok szerint ez a természetes csodaszer még az ecetnél is jobban beválik, ha azt szeretnénk, hogy fehér ruháink újra eredeti fényükben ragyogjanak.
Utazás
A globális felmelegedésnek "köszönhetően" ma már a finnországi Mikulás-falu sem úgy fest, mint évtizedekkel ezelőtt.
Sztárok
Kamillába valószínűleg beleégtek anyósa elképesztő szavai, ugyanis a királynő bizony nem kertelt, és néhány pohár ital után őszintén elmondta, mit is gondol valójában fia nejéről.
Sztárok
A Palik László vezette kvízműsorban most már nem celebritások, hanem civil játékosok versenyeznek. Egyikük rendkívül érdekes kérdést kapott, mely a népszerű magyar zenei előadó, Azahriah...