Rekord nézőszámmal zárta tizenegyedik szezonját a Budapest Park
Az idén tíz éves szórakozóhely és kulturális komplexum csúcstechnológiás hangrendszerrel és lenyűgöző látványvilággal indította - három év után végre a tervezett időpontban - idei évadát, amely minden eddiginél sikeresebbnek bizonyult. Rengeteg külföldi világsztárt és a hazai zenei élet krémjét vonultatták fel, amire közel 610.000 ember volt kíváncsi.
Monumentális kivevítők, kifogástalan hangminőség
2022-ben is a legkülönfélébb zenei stílusokból csemegéztek, és minden eddiginél több nemzetközi koncertet bonyolítottak le: olyan világsztárokat is vendégül láttak, mint Billy Idol, a Pet Shop Boys vagy a Deftones. Április közepétől októberig 88 koncertnapon összesen 176 különböző zenekar fordult meg az idén radikális fejlesztésen átesett nagyszínpadon. A koncerteket monumentális kivetítőkön követhette nyomon a közönség, de a lehető legkiválóbb hangminőség érdekében is rengeteg újítást vezettek be, amik amellett, hogy a lehető legjobb koncert hangzást biztosították, jelentősen csökkentette környezetük zajterhelését is. A Fővárosi Közgyűlés a napokban meghosszabbította a helyszín területhasználati engedélyét további öt évre, 2027 végéig.
Tovább dolgoztak az éjszakai élet felpezsdítésén is, így a Parkon belül 4 tánctéren összesen 164 különböző bulival várták a táncolni vágyókat. A hatalmas befogadóképességgel bíró helyszín a koncertek és afterek tekintetében rekord mennyiségű teltházat (21 db) könyvelhetett el. Mindeközben már bőszen a jövő évi koncerteket szervezték - programnaptárjuk már kb. 60%-ban kész van, és történetük során először már az évad vége előtt elkönyvelhették a jövő évi első telt házat: a május 12-i Kispál és a Borz-koncertre ugyanis kevesebb, mint egy hét alatt minden jegy elkelt.
Szezon közben is több újítással álltak elő, amelyből az egyik legfontosabb a hibrid repohárrendszer bevezetése volt. Ennek lényege, hogy a vendég maga dönti el, hogy brandingelt újrapoharat vásárol, vagy ingyenes, áttetsző pohárba szeretné italát - utóbbi esetben arra kérik vendégeiket, hogy ne vigyék haza, hanem adják le a pultokban vagy a kijelölt leadópontok. Ez egy sokkal környezetbarátabb és vendégközpontúbb megoldásnak bizonyult, amelynek sikerességét a következő hetekben értékelik ki.