Már nem a járványtól tartanak, hanem biztonságra vágynak az amerikai választók

Az amerikai választók viselkedését erősen befolyásolják az érzelmek. Tavaly még a járványtól való félelem és az erős indulatok jellemezték a tengerentúli polgárokat, idén azonban a szorongás és bizalomvesztés váltotta fel ezeket az érzéseket – derül ki a Cygnal politikai közvélemény- és piackutató vállalat 2020-ban a választások után, majd 2021-ben a pandémiát követő időszakban elvégzett széleskörű kutatásából. Az amerikai kutatócég vezető elemzője, Brent Buchanan a napokban Budapesten tart előadást a Lounge Group jóvoltából, hogy a Marketing Summit Hungary-n beszéljen az érzelmek és a kommunikáció szerepéről.

Pesszimizmus uralkodik az amerikai társadalmon

Demográfiai csoportoktól függetlenül tapintható a pesszimizmus az Egyesült Államokban: tavaly a harag (31,6 százalék), a félelem (27,1 százalék) és a szomorúság (12,3 százalék) volt leginkább jellemző az amerikai társadalomra – derül ki az amerikai Cygnal közvéleménykutató tavalyi és idei kutatásának összehasonlításából. A napokban Budapesten előadó Brent Buchanan vezette tengerentúli elemzőcég, kutatásaiban az amerikai választópolgárok érzelmi állapotát vizsgálta.

Brent Buchanan, a Cygnal politikai közvélemény- és piackutató vállalat vezetőjeBrent Buchanan, a Cygnal politikai közvélemény- és piackutató vállalat vezetője

Az idei adatok a tavalyihoz hasonló tendenciákra utalnak, azonban most a választók legfőbb aggályai az országuk gazdasági stabilitása (46 százalék), családjuk egészsége (43 százalék) és biztonsága (37 százalék), illetve a pandémia előtti élet újra megteremtése (24 százalék), a gazdaság felélesztése (18 százalék), valamint a közbiztonság helyreállítása (13 százalék). A kutatás eredménye szerint a választók az elmúlt időszak élményei után leginkább a biztonságot várják a jövőtől.

A Cygnal különleges kutatási módszerének alapja, hogy az attitűdelemzés segítségével értse meg, majd érzelmi kommunikáció révén szólítsa meg a politikailag aktív polgárokat. Brent Buchanan a Lounge Group kommunikációs ügynökség meghívására érkezik Budapestre szeptember 16-án. A Marketing Summit Hungary-n egy exkluzív előadás keretében beszél cége különleges kutatási módszertanáról. A Summit Play-en, a konferencia online platformján egy rövid videóban köszönti a konferencia résztvevőit és előadóit, illetve az előadása utólagosan is megnézhető lesz ugyanitt.

Leadfotó: 123rf.com

Oldalak

Video Élénk színek, merész minták: Íme a 2025-ös divattrendek
Video Player is loading.
Current Time 0:00
Duration -:-
Loaded: 0%
Stream Type LIVE
Remaining Time 0:00
 
1x
    • Chapters
    • descriptions off, selected
    • captions and subtitles off, selected
      Hirdetés
      Lifestyle
      Februárban indulnak a vállalkozásokat célzó, első adategyeztetések a NAV-nál, az újfajta – adózókat partnerként kezelő, transzparens – eljárással a csalárd adózók is könnyen kiszűrhetők – közölte...
      Sztárok
      Noha Détár Enikő és Rékasi Károly házassága már hosszú évekkel ezelőtt véget ért, a színésznőt még mindig különös kapcsolat fűzi egykori férjéhez.
      Sztárok
      Az 53 éves celebritás egy friss interjúban leplezetlen őszinteséggel beszélt arról, hogyan vélekedik korunk fiataljairól.
      Sztárok
      Rejtett apróságot lehet felfedezni a kis Lajos herceg rajzán, amelyet nemrég tett közzé az Instagramon a walesi hercegi pár.
      Egészség
      A langyos tej lefekvés előtt nem csupán az elalvást könnyítheti meg, hanem agyunkra is meglehetősen pozitív hatással lehet.
      Sztárok
      A népszerű influenszer 2022 óta alkot egy párt Simon Mátyással, s a szerelmesek most látták elérkezettnek az időt, hogy új szintre emeljék a kapcsolatukat.