Black Friday újragondolva - Kedvenc drogériánk ismét a szívünkbe lopta magát
Van egy nap, amikor minden a százalékokról, a féktelen akciókról szól. A Black Friday azt üzeni, hogy minél több mindent meg kell szerezzünk magunknak, és persze lehetőleg a legjobb áron. De tegyük a kezünket a szívünkre. Lehet, hogy szükségünk sincs a sokadik blúzra, kiegészítőre, kütyüre. Mi lenne, ha ezen a napon a „kapok” helyett az „adokra” koncentrálnánk? (x)
Együtt a vásárlókkal
A dm idén a Giving Friday elnevezésű kezdeményezésével erre hívta fel a figyelmet, és teljes aznapi forgalma 5 százalékát rászorulóknak adta. Így azok a vásárlók, akik 2019. november 29-én vásároltak a dm üzleteiben vagy online shopjában, vásárlásukkal egy jó ügy mellé álltak, és rászoruló családokat támogattak.
AKAROM Program, a hosszútávú segítség
A jótékonysági kezdeményezésnek köszönhetően 17.611.634 forint gyűlt össze, amit a vállalat a Katolikus Karitász AKAROM Programjának folytatására ajánlott fel, amelynek keretében a családok életvezetési és pénzügyi tanácsokat kapnak. A Katolikus Karitász által megalkotott, innovatív fejlesztési programban 150 mélyszegénységben élő család kap segítséget komplex szolgáltatásokkal, annak érdekében, hogy a résztvevők pénzügyi tudatossága növekedjen, és megtakarítást érjenek el.
„A program része a Katolikus Karitász öngondoskodást elősegítő programjainak és mint a nevében szerepel, olyan embereknek szól, akik képesek és akarnak is tenni annak érdekében, hogy életükben változás következzen be.” - számolt be a kezdeményezésről Écsy Gábor atya a Katolikus Karitász igazgatója.
A program célja, hogy a résztvevő családok javítsanak élet és lakáskörülményeiken, tanulják az öngondoskodás folyamatát és szociális helyzetük pozitív irányba változzon meg a program során és azt követően. A program távolba mutató célja pedig, hogy olyan segítő csomagot fejlesszen ki, melynek hozadékaként a segítség módszere és végrehajtása modellként szolgálhat és országosan egyre több helyszínen megvalósulhat és az öngondoskodást elősegítő szociális segítségnyújtás példája lehet.
Fél évre elegendő adomány 260 kisgyermekes családnak
A drogéria a Katolikus Karitásszal 9 éve tartó együttműködés keretében minden évben megszervezi az Együtt a babákért programot, így évente 260 kisgyermekes család kap fél évre elegendő pelenkát összesen 20 millió forint értékben.
„Fontosnak tartjuk, hogy a családok azt az összeget, ami pelenka adományunknak köszönhetően a pénztárcájukban maradt, hatékonyan tudják felhasználni. Ebben segít az AKAROM Program, amelyhez vásárlóinkkal közösen hatékony anyagi támogatást tudunk nyújtani.” – mesélt az együttműködésről Kanyó Roland a dm marketing és PR menedzsere. A kezdeményezést a magyarországi dm üzleteken kívül még tíz európai országban hirdette meg a drogéria.