Lifestyle

A TOP 10 legikonikusabb reklám a 80-as évekből – neked melyik volt a kedvenced?

Összegyűjtöttük a legszórakoztatóbb reklámokat a 80-as évekből. Néhány szlogen azóta is megmaradt, a mókás képsorok pedig biztosan a te arcodra is mosolyt csalnak.

1. Nem lehet megunni – tej reklám

Ez a tejreklám egyszerűen utánozhatatlan. Először három csinos angyalt látunk, majd gyerekeket és időseket, akik tejet isznak. Először egy nő borul a tejbe, majd egy fekete macska, és a harisnyás tehénről már ne is beszéljünk. Mai szemmel ez kimeríti az állatkínzás fogalmát, de akkoriban ez a játékosság még belefért. És a fülbemászó dallam pedig segít, hogy soha többé ne tudjuk kiverni a fejünkből ezt a reklámot.

2. Skála Kópé

A skála COOP reklámjában megjelenik a skála kópé, ami énekel. Majdnem annyira idegesítő ez a figura, mint az alza reklám zöld manócskája. A szöveg is csak arról szól, hogy bemegy, majd kijön a kis „kópé”. Egyszerre nyomasztó, idegesítő és mégis aranyos. Az biztos, hogy valamilyen érzést kivált belőled! És legalább rövid.

3. Hurka reklám

A hurka reklám egy másik dimenzióba repít. A felgyorsított képkockák, a szakács és a gyerekek, majd a később csatlakozó felnőttek hurka zabálása elég komikus látványt nyújt. Az, hogy ez akkoriban mennyire hozta meg a nézők kedvét, hogy hurkát vegyenek, nem tudni, de kétségtelen, hogy nagyon szórakoztató.

Lapozz, a cikk folytatódik!

Oldalak

Video Szerelmi horoszkóp
Lifestyle
Sztárok
A 84 éves Jocelyn Wildenstein gyakorlatilag mára már felismerhetetlen fiatalkori önmagához képest.
Lifestyle
Az Alfa generáció gyakran kerül a figyelem középpontjába a tiszteletlenség vádjával, de vajon valóban tiszteletlenebbek, vagy csak egy újfajta, önálló véleményformálásra ösztönző világban nőnek fel,...
Sztárok
Biztosan te is számos jelenetet fel tudsz idézni a Micsoda nő! című kultfilmből, azt azonban valószínűleg nem tudod, mennyit változott napjainkra az a színésznő, aki Julia Roberts karakterének...
Lifestyle
Manapság, amikor a technológia lehetővé teszi, hogy folyamatosan nyomon kövessük egymás tartózkodási helyét, sok párban felmerül a kérdés: valóban szükséges-e megosztani a helymeghatározást, vagy ez...
Home&Design
Nem kell vagyonokat költened ahhoz, hogy megújítsd a konyhádat. A legfontosabb a kreativitás és a lelkesedés.
Sztárok
Minden nő gardróbjában kell lennie egy olyan blézernek, ami Jolly Jokerként bevethető, ha nincs túl sok ihletünk az elegáns megjelenéshez – nos, Ránija királynénak sikerült is találnia egy ilyet.