Fashion&Beauty

„Olyan nőknek, akik szeretik önmagukat” - a Katti Zoób új kollekciója minden elvárásunkat felülmúlta

A budapesti divathéten több magyar márka is bemutatta a 2023/24-es őszi-téli kollekciójának a darabjait. Katti Zoób prezentációja kitűnt a többi közül.

A Katti Zoób 2023/24-es őszi-téli kollekciója

Ezúttal nem egy hagyományos divatbemutatóra került sor, hanem egy prezentáció formájában nézhették meg a divatrajongók az egyes ruhakölteményeket. A Katti Zoób márka prezentációja igazán szemet gyönyörködtető volt, ugyanis a kollekció minden darabja hordható, elegáns és kifinomult. A divatház 1994-es alapítása óta az egyes kollekciók Párizs, London, Bécs és Sanghaj kifutóin is bemutatásra kerültek. A koncepció funkcionális és extravagáns, organikus és geometrikus, fényűző és nagyvonalúan egyszerű, aktuális és időtlen. Az ellentétek harmóniája, ahogy a márka mottója is mondja. A legújabb kollekció is pontosan erről szólt.

A kollekciót az 50-es évek inspirálta, azonban olyan finoman jelentek meg az egyes ruhakreációkban a korszak jegyei, hogy tényleg tökéletesen beilleszthetők a ruhatárunkba. Különböző anyag- és színhasználat fedezhető fel az egyes daraboknál, látható, hogy a legmívesebb coutureanyagokkal dolgoztak a tervezők. Az anyagok többsége selyem, amelybe bele vannak szőve a minták, a csíkok: a selyemorganza össze van szőve fémszállal, de található benne pamutszál, ottomán domborságú.

„Különleges technológiájú anyagok, amiket az 50-es évektől egészen a 90-es végéig hihetetlen természetességgel használt a couturevilág. Ma már nincs sok olyan cég, aki ezt megengedheti magának, a nagy konfekció nem is használ ilyen anyagokat. Azt kell mondani, hogy hozzánk ez illik, mi ezekkel az anyagokkal tudunk nagyon bánni, nekünk kihívás volna kitalálni, hogy hogyan kell megvarrni egy kortárs anyagból valamit, mert nincs hozzá tudásunk” - mesélte Zoób Kati a show után.

A prezentáció során női neveket hallhattunk, és bár elsőre nem volt egyértelmű, hogy a ruhák kapták-e ezeket az elnevezéseket, később Zoób Kati elárulta nekünk, hogy valójában a modellek neveit mondták be:

„A bemutató modellek nevei voltak, hiszen itt vannak, gyönyörűek, és soha senki meg nem említi meg őket.”

A legeslegfontosabb üzenete a kollekciónak a szeretetteljes világ. Minden érzelmet kifejez: a szerelmet, a ruha anyagát, ahogy megfogjuk, ahogyan hozzáérünk. Nagyon fontos volt a márka számára, hogy kicsit tudják közvetíteni ezt az érzést.

„Nyilván érzéki, nyilván szexi, a testet másképp kényezteti egy ilyen anyag. Ez is egy fajta testiség, és érzékiség."

Fotók, leadfotó: HFDA / The Sparkle Content

Oldalak

Video Élénk színek, merész minták: Íme a 2025-ös divattrendek
Video Player is loading.
Current Time 0:00
Duration -:-
Loaded: 0%
Stream Type LIVE
Remaining Time 0:00
 
1x
    • Chapters
    • descriptions off, selected
    • captions and subtitles off, selected
      Hirdetés
      Fashion&Beauty
      Sztárok
      Lisa Edelstein számára a Doktor House hozta meg számára a világhírnevet, amelyben a címszereplő szerelmeként, dr. Lisa Cuddyként ismertük meg. Vajon hogyan fest napjainkban a különleges szépségű...
      Lifestyle
      Váratlan pénz üti a Nyilas markát a hónapban. Íme az április havi karrier horoszkóp.
      Fashion&Beauty
      Katalin hercegné számára elengedhetetlen, hogy frizurája mindig tökéletesen mutasson, személyes hajstylistja pedig megosztotta, melyek azok a termékek, amelyeket ennek érdekében mindig magánál tart.
      Lifestyle
      A Bika szerelmi élete egy váratlan esemény hatására meglepő fordulatot vesz. Napi horoszkóp.
      Sztárok
      A világhírű magyar bőrgyógyász, kozmetológus és üzletember által alapított márkát olyan sztárok is előszeretettel használták Hepburn mellett, mint Marilyn Monroe vagy éppen Jackie Kennedy.
      Egészség
      Sajnos rossz hírünk van a 40 éves kor felettieknek, mivel akkor is látásromlás következik be náluk, ha nagyon odafigyelnek. Azonban különböző módszerekkel ezt lehet minimalizálni.