Újra forgalomban a retró fürdőruha

A nyílt levelek ritkán működnek, ám ha a New York magazinnak és a The Wall Street Journalnak írsz divat témájú cikkeket, akkor akár sikerre is vezethetnek.
Újra forgalomba hozzák
Augusztusban a szabadúszó újságíró, Jenni Avins tollat ragadott, hogy egy szenvedélyes levelet írjon a New York magazin blogjára, a The Cutra, kérve a J. Crew-t, hogy hozzák újra forgalomba a hátul nyitott, egyberészes fürdőruhát.
„Amit szeretnék, az egy szűk, feszes fürdőruha, amely az alsórészénél a csípőcsontig felvágott és hátul teljesen nyitott, hogy a napsütés érhesse a hátamat. És természetesen fekete legyen.” – írta az újságíró.
Ötletes válasz
A levél megérintette a J. Crew kreatív igazgatóját, Jenna Lyonst, aki azonnal reagált, mondván, meglátja, mit tehet az ügy érdekében. Néhány hónappal később Lyons egy kétoldalas reklámmelléklet formájában bejelentette, hogy a fürdőruha újra kapható lesz. A hirdetés alá csak annyit írt: „Kedves, Ms. Avins, az Ön kérése számunkra parancs. Üdvözlettel: Jenna”.
Ez egy kiváló példa arra, hogy a márka figyelembe veszi a vásárlók igényeit, és egy kiváló PR-fogás is, hogy egy ilyen ismert író publikálta a levelet.
Ha tetszett a cikk, nyomj egy lájkot vagy oszd meg másokkal is!
Ezt is ajánljuk: Hasznosítsd újra a bikinidet! - Katt ide!
Fotó: adweek.com ; Leadkép: wallsave.com
Oldalak
