Fashion&Beauty

Több, mint életérzés a magyar márka legújabb kollekciója

A legkülönlegesebb módot találta meg az ünneplésre hazánk egyik legnagyobb divatmárkája. Ezt a koncepciót és debütálást egyszerűen csak imádni lehet. A Sugarbird legújabb kollekciójának arca a tulajdonos és alapító Jagasics v. Csonka Hedvig édesanyja, Mici néni. Nem csak inspirálta a tervezőket, de a teljes kollekciót és annak megjelenését is köré építették fel, hiszen Mici néni 70. születésnapján hozta ki a Sugarbird a Birds & Roses kollekciót, aminek a kampányarca is ő maga.

Különleges kollekció

Rózsák, családi portré, ünneplés. Talán ezek a szavak jutnak először eszünkbe, ha a Sugarbird Birds & Roses kollekció kampányképeit nézegetjük. Ez a kollekció több okból kifolyólag is különleges, hiszen emeljük ki, hogy már a debütálás előtt ikonikussá vált az egyik termék. A műszőrmével díszitett dzsekit ugyanis gyakorlatilag sold outtá lehetett volna kikiáltani már a megjelenés előtt, mivel akkora lett rá a kereslet. Nem kell megijedni, mert izgalmas overálok, basic nadrágok és hát természetesen a kampány főszerepében tündöklő rózsás álom ruhák is részei a kollekciónak. Jagasics v. Csonka Hedvig és a Sugarbird csapata mindig szeret minket meglepni nem mindennapi kampányanyagokkal, de ezúttal igazán megható és inspiráló fotósorozat és kollekció született.

A kampányanyag magáért beszél

„Sok alkalommal elmeséltem már, hogy a családom hatalmas támaszom és segítségem volt a pályám kezdetekor. Ahhoz, hogy ilyen ambícióval tervezzem meg a márka életét és az, hogy egyáltalán érdekeljen a divat világa, abban bizony nagy befolyása volt a nagymamámnak, pontosabban nem csak neki, hanem a dédimamámnak és gyakorlatilag édesanyám ágán minden nőnek. Egymásnak adták át a varrás művészetét és minden fortélyát, így engem is anyukám tanított meg varrni. Rengeteg energiát fektetett abba, hogy megtanuljam ezt a szakmát, tényleg hosszú éveken keresztül tanított. Most pedig, hogy anyukám 70 éves, arra gondoltam, hogy egy különleges ajándékkal lepem meg őt. Egy teljes kollekciót az ő tiszteletére terveztünk meg, aminek kampányanyagát is kivel mással, mint vele örökítettünk meg. A teljes Birds & Roses kollekciót tehát édesanyám ihlette, amiben a rózsák és a vegán bőr játszanak főszerepet, hiszen ő is mindig nagyon vagány, belevaló volt, a rózsákkal pedig automatikusan adni tudjuk az ünnepi életérzést. Fantasztikus napot töltöttünk el a stúdióban, amikor elkészült Pejkó Gergővel, és a Sugarbird csapattal a divatanyag. Természetesen a teljes kollekciónak is anyukám lett az arca, hiszen nem árulok el újat azzal, hogy ő a legnagyobb Sugarbird rajongó. Minden korosztályt lefed egyébként a Birds & Roses, hiszen amint a fotóanyagon is látható, a lányomon, Maján is pont ugyanannyira tökéletesen állnak a kollekció darabjai, mint édesanyámon. A koncepciónk egyértelműen egy family portré volt, amit már nagyon sokan feldolgoztak klasszikus módon, köztük az egyik leikonikusabban a Dolce & Gabbana hozta Madonnával. Mindig is imádtam bennük egyébként azt, hogy a kampányaikba becsempészik a családot és azt a pozitív olasz életérzést, ami rendkívül inspiráló. Azt gondolom, hogy ez az életigenlő, mediterrán virtus abszolút működött a mi kampányunk esetében is. Látható a sorozatban egy nagy Sugarbird családi fotó is, amin a kollégáim is feltűnnek. Annyira megkedveltük egyébként ezt a projektet, hogy jövő héttől szeretnénk elérhetővé tenni mindenki számára egy „élményfotózás a Sugarbird csapatával” lehetőségét. Így profi képek készülhet bárkiről, amely nem csak egy megszokott családi portrét eredményez, hanem egy általunk kitalált kampányanyag, divatanyagát is.” – mondta el Jagasics v. Csonka Hedvig.

A kampányanyag magáért beszél. A Sugarbird és Pejkó Gergő fotógráfus egyébként nem először dolgozott együtt.

„Hédinek volt a Dolce & Gabbana egyik korábbi kampánya által inspirált family portré az elképzelése. Természetesen minden kampány esetén fontos a nemzetközi példa, de mi ezt tovább vittük Sugarbird irányba és kicsit leegyszerűsítve igyekeztünk megvalósítani. Eredetileg azok olyan gigantikus produkciók, amiket megpróbáltunk egy egyszerűbb verzióban hozni. Klasszikus fotográfia, az olasz-szicíliai puritán hangulatot kölcsönöztük, de akár lehetne magyar vidék is. A végeredményt én szeretem, hiszen ez a stílus abszolút közel áll hozzám. Korábban készítettem már hasonló koncepcióban egy fotóalbumot a Punnany Massiv zenekarnak.” – mondta el Pejkó Gergő.

A Birds & Sugarbird kollekció tehát október 19-től érhető el a Sugarbird üzletekben és online. Izgalmas út áll az új koncepció előtt, mivel a most debütáló darabok inkább a basic vonalat képviselik, azonban sok további újdonság is várható még a kollekción belül a közeljövőben.

Oldalak

Video Ha ezt csinálja a mobilod, éppen most lopják az adataidat
Video Player is loading.
Current Time 0:00
Duration -:-
Loaded: 0%
Stream Type LIVE
Remaining Time 0:00
 
1x
    • Chapters
    • descriptions off, selected
    • captions and subtitles off, selected
      Hirdetés
      Fashion&Beauty
      Sztárok
      A kétszeres Oscar-díjas amerikai színész-rendező hosszú esztendők óta ezüstösen csillogó frizurával hódít, most viszont - mindenki meglepetésére - hajszínt cserélt.
      Lifestyle
      Mi van, ha a legjobb öngondoskodási tippek már a kezünkben vannak – hiszen ezeket tanítjuk a gyerekeinknek is? Ha néha kölcsönveszünk egy-egy praktikát az ő rutinjukból, a felnőtt napok is...
      Lifestyle
      Vannak csillagjegyek, amelyek kivételes szerencsével rendelkeznek a szerelem terén.
      Egészség
      Érdemes tudatosan megválasztani, mit fogyasztunk éhgyomorra, mert az első étkezés hatással van az emésztésünkre, energiaszintünkre és általános közérzetünkre.
      Lifestyle
      Sokan megfeledkeznek arról, hogy nem minden gyümölcsöt és zöldséget szabad a hűtőben tárolni. Néhánynál tényleg nagy hibát követünk el, ha oda tesszük be őket.
      Sztárok
      Érdekes következtetésre jutott Judi James testbeszéd-szakértő, miután megnézte a Szeretettel, Meghan című sorozat első néhány epizódját.