A folyékony, lipid vezikulált vitaminoké a jövő?
2021-ben indult el a St. Paul Vitaminszérumok értékesítése, 2022 nyarán pedig máris a terjeszkedés és a termékfejlesztés foglalkoztatja a céget. A prémium vitaminmárka futurisztikus termékekben gondolkozik, Magyarországon elsőként ugrottak bele a liposzómás trendbe.
Jelenleg a leghatékonyabb készítmény
Nyugat-Európában is újdonság folyékony liposzómás vitaminokat szedni a hagyományos kapszulás forma helyett. A vitaminpiaci trendek egyre inkább a cseppentős, folyékony formátumok felé tekintenek, és ennek nem csak az az oka, hogy sokkal kényelmesebb és "láthatatlanabb" így szedni a készítményeket. A tudatos, egészséges életmódra törekvő vitaminfogyasztókban már felmerül az igény arra, hogy a lehető legújabb technológiával készített, leghatékonyabb készítményeket tudják beszerezni, ezek pedig jelenleg a lipid vezikulált szérumok.
A szérumban található lipid gömbök egy külső burokkal rendelkeznek – ezek tartják a lipid gömbökbe zárva az értékes tápanyagokat, amíg el nem jutnak oda, ahol fel kell szívódniuk, azaz a vékonybélbe. A nano méretű lipidgyöngyök foszfolipid rétege hasonló a sejtfalhoz, így képes azzal összeolvadni, és közvetlenül a sejtbe eljuttatni a tápanyagokat. Ez azért fontos, mert a gyomor savas közegében a vitaminok és ásványi anyagok nagy része az emésztés alatt roncsolódik, így viszont a lipidbuborékokban védve eljut a vékonybélbe. "Ezáltal a szervezetbe juttatott vitaminmennyiség biológiai hasznosulása sokkal magasabb, mint az átlagos termékeké" - mondta el dr. Breyer Helga, belgyógyász szakorvos, aki a kezdetektől együtt dolgozik a St. Paullal a termékfejlesztésben.
Ősszel újabb termékek várhatóak
A St. Paul Health pontosan ezt a technológiát használva készíti termékeit - a szokásos multivitamin, B-komplex vagy D-vitamin készítmények mellett olyan termékek is tartoznak a portfólióba, mint a kollagén- vagy rostpótló szerek. A márka idén ősszel tovább robog a szépségápolás vonalon és újabb termékeket dob a piacra, a termékfejlesztés pedig nyáron is szünet nélkül zajlik. A két fő termékfejlesztési útmutató is szokatlan a márkánál; nem csak az a lényeg, hogy egy bizonyos hatásra összpontosítva a legjobb összetevők kerüljenek a készítménybe, hanem az is, hogy a szérum íze finom és különleges legyen - ugyanis a lipid vezikulált vitaminokat akár magukban, vagy vízbe, folyadékokba keverve lehet fogyasztani, így kifejezetten fontos a piacon, hogy megfelelő élményt nyújtson a termék a fogyasztás pillanatában is.
A termékfejlesztés mellett a cég napirendjében terjeszkedés is folyamatosan porondon van. Mint a TLF Capital befektetési holding - melynek egészségügyi vonalon erősíti portfólióját a St. Paul Health Kft. - vezérigazgatója, Langár Bence izgatottan várja, mit hoz a következő időszak a terjeszkedés terén. "Továbbtekintünk az online értékesítésen, megcélozzuk a patikákat, kozmetikai- és szépségszalonokat és a magánrendelőket és magánklinikákat is” - mondta el a tapasztalt befektető.
Együttműködés
Idén nyáron első nagy lépésként a szépségápolásban jártas olvasók által biztosan ismert EverDerm Laser & Beauty Clinic-kel lépett együttműködésre a cég. "Egy modern és frissítő márkáról beszélünk” - mondta el Slamovits-Horváth Beáta az EverDerm ügyvezetője -, “amit nagyon örömmel vártunk a Klinikára, és őszintén tudjuk ajánlani a vendégeinknek, mert magam is hónapok óta használom a termékeket. Nem csak fogyasztóként győzött meg, cég- és márkaszinten is nagyon könnyen megtaláltuk a kapcsolódási pontot az EverDerm-mel, hiszen legyen szó bármilyen korszellemről és annak a mindenkori ideáljairól vagy akár a múló trendekről, mindig visszatér az az örökérvényű igazság, hogy a valódi szépség belülről fakad. Nem tudjuk - és az EverDerm-nél nem is szeretnénk - e nélkül a megközelítés nélkül szépíteni a vendégeinket. Számunkra a St. Paul az első lépés ebbe az irányba, de itt nem állunk meg, erről hamarosan többet is elárulunk. Mindenesetre a St. Paul által kínált értékek és lehetőségek tökéletesen összecsengenek nem csak a filozófiánkkal, hanem a stratégiai terveinkkel is."