Marc Jacobs az Instagramon keresztül keresi új modelljét

A Marc by Marc Jacobs egy közösségi média versenyt hirdetetett, hogy arra buzdítsa a felhasználókat, hogy képeket töltsenek fel magukról, így szerepet kaphassanak a márka 2014-es őszi/téli kollekciójának reklámjában.
Új irányvonal
Az amerikai márka #CastMeMarc hashtaggel indította el szerdán a versenyt, és máris rajongók tömege árasztotta el az Instagramot és a Twittert, abban a reményben, hogy ők kapják a repülőjegyet New Yorkba, ahol részt vehetnek a felvételeken április 30. és május 1. között. A szerencsés győztes ez idő alatt egy luxusszállodában szállhat meg.
Micsoda marketing!
Ez a marketingfogás része a márka átalakításának, amely a két új kreatív igazgató, a brit tervező Katie Hillier és Luella Bartley nevéhez fűződik, míg Marc Jacobs a névadó márkára koncentrál. A verseny elindítása arra utal, hogy a duó – akik a 2013-as őszi/téli női kollekciót tervezték – olyan modellt keresnek, aki majd megtestesítheti az új irányvonalat.
Ha tetszett a cikk, nyomj egy lájkot vagy oszd meg másokkal is!
Ezt is ajánljuk: David Beckham már fürdőruhákat is népszerűsít - Katt ide!