Lupita Nyong’o a divatszakmát is meghódítja

Lupita Nyong’o számára rendkívül jól indult ez az év, hisz a hírnév mellett egy Oscar-díjat is bezsebelhetett, most pedig a világ egyik legnagyobb szépségmárkájának lett az arca.
A divatlapok kedvence
Az eddig teljesen ismeretlen Lupita Nyong’o idén bezsebelhette a legjobb női mellékszereplőnek járó Oscar-díjat az év filmjének választott 12 év rabszolgaságban játszott szerepéért. Persze a csokibarna bőrű szépség már sok-sok képzeletben kitüntetést is átvehetett, hisz vörös szőnyeges összeállításai mindig a legjobbak között voltak, s ennek köszönhetően a félig mexikói, félig kenyai származású színésznő a divatlapok kedvence lett.
Az új arc
A 31 éves színésznő egzotikus szépségével hamar levette a világmárkákat is lábaikról, így nem is meglepő, hogy a Lancome elsőként csapott le az új csillagra. A márka felkérte ugyanis Lupitát, hogy legyen az új kampány arca és egyben a híres kozmetikai vállalat szépségnagykövete is. A 12 év rabszolgaság sztárja így olyan hírességek nyomdokaiban léphet, mint Julia Roberts, Kate Winslet, Penélope Cruz és Lily Collins.