Lilu nagy fába vágta a fejszéjét: a műsorvezető vadiúj innovációja sokszázezer magyar nő életét megváltoztathatja
Lilut az egész ország műsorvezetőként ismerhette meg, de az utóbbi években fontos ikonná vált a hazai szépségápolási trendeket diktáló véleményvezérek körében is. Most saját, forradalmi termékcsaládjával jelentkezik, amely a magyar hölgyeket is bevezeti a tudatos testápolás világába.
Hosszú ideje foglalkoztatja őt a testápolás
Kovalcsik Ildikó „Lilu” online felületei és tavaly megjelent Rutin című könyve egyaránt mankót nyújtanak többszázezer magyar nőnek, akikre bizony ráfér a segítség, hiszen rengeteg szépségápolási termék közül választhatunk, akár webáruházakból, akár a drogériák polcairól válogatunk. Többek között Lilu is hozzájárult ahhoz, hogy Magyarországon trend lett a tudatos bőrápolás, az ehhez kapcsolódó szolgáltatások pedig egyre jobban alkalmazkodnak a megváltozott fogyasztói igényekhez. Lilu most bemutatkozó termékcsaládja mérföldkő a hazai szépségápolási termékek történetében. „A tudatos bőrápolás itthon még elsősorban a tudatos arcápolást jelenti, viszont a nemzetközi trendek egyértelműen jelzik, hogy egyre inkább fókuszba kerül a tudatos testápolás is. Ezzel együtt pedig megjelent az az igény, hogy nem csak az arcunkra, hanem a testünkre is lehessen a bőrünk igényeihez passzoló rutinunk. Ebben segít a Body + ME” – árulta el Lilu a termékcsalád kapcsán. „Hosszú évek óta én rendelem az árut a webshopomba, válogatom a termékeket, tesztelem őket. Megtanultam és tapasztaltam, hogy mi van egy-egy termékben, és az mitől jó vagy rossz, hogy kell kialakítani egy rutint” – meséli az új márka megszületése kapcsán az RTL műsorvezetője. „Már sokszor felmerült az online közösségemben is egy saját termékcsalád ötlete, a követők régóta várják. 10 éve ez a folyamat fedi le az életem nagyrészét, így eljött az ideje ennek a lépésnek is.”