Lady Gaga lett a H&M új arca

A népszerű divatmárka már a karácsonyi időszakra készül, s a Holiday kollekció arcait is megtalálták. Idén a merész stílusáról ismert énekesnő, Lady Gaga és a jazz királya, Tony Bennett lett a kampány két arca.
Jazz, divat, ünnepek
Mindkét szupersztár feltűnik majd a márka téli reklámjában, melyben előadják egyik dalukat a szeptember 23-án megjelenő közös albumukról, a Cheek to Cheekről. Ez az album két generációt átívelő művész közreműködése a jazz világában. A kampány televíziós debütálása világszerte november végén lesz, a reklám bővített változata pedig a márka weboldalán lesz majd elérhető.
Miért pont Gaga?
Lady Gaga, aki jelenleg az artRAVE: ARTPOP turnéjával járja a világot, generációjának egyik legnagyobb sztárja, hidakat épít a zene és a divat világa közt mindenben, amit csinál. Botrányos stílusára és merész ruhaválasztásaira mindig felfigyel a divatsajtó, s ő a tökéletes példa arra, hogy az öltözködés miként lehet az önkifejezés része. 2013 novemberében Lady Gaga nyitotta meg a divatmárka Times Square-i üzletét New Yorkban, lehetőséget adva a rajongóknak, hogy találkozhassanak és együtt vásárolhassanak példaképükkel.