Manikűrösök vallottak - öt vendégtípus, akitől kirázza őket a hideg
Sokan járunk manikűröshöz, és nyilván vannak elvárásaink az adott szakemberrel szemben, hiszen egy szolgáltatást kapunk, amiért fizetünk. Arra azonban ritkábban gondolunk, hogy a dolog kölcsönös, és a körmösünknek ugyanúgy jár a tisztelet. A következőkben Amy Harold, a téma szakértője elárulja a legrosszabb típusú vendégeket, akikkel sajnos gyakran találkozik.
A legrosszabb vendégek
1. A késő
"Ha lefoglalsz egy időpontot, akkor gyere időben, ha pedig közbejön valami és nem tudsz eljönni, akkor telefonálj! Mindenkinek akadhat jobb dolga, nem ezzel van a probléma, de utálom, amikor a vendég nem szól, én pedig várom. Így az én időmet is elveszi és másokét is. Az én munkám esetében tíz perc rengeteget számít" - mondja Amy.
2. A "mutogató"
"Nem szeretem, amikor a kliens megmutogatja, mit és hogyan csináljak. Sok vendég egyik pillanatról a másikra elkezdi magának kiigazgatni, reszelgetni a körmeit és ehhez hasonlók, de kérdezem én, akkor minek ülök ott?"
3. A mesélő
"Nagyon szeretek beszélgetni a vendégeimmel, ez a munkám egyik legjobb része, de van egy bizonyos határ, amit nem akarok túllépni. Amikor valaki odajön és elmeséli a válása egész sztoriját, az sokkal több információ, mint amire szükségem lenne és amiről tudnom kellene."