Újranyitotta üzletét a luxusmárka Budapesten - Exkluzív partival ünnepeltek

Megújult a Hublot luxus óramárka fővárosi üzlete, a megnyitót pedig igazán izgalmas eseménnyel ünnepelték.
Luxus és művészet
Az izgalmas eseményen nemcsak a budapesti üzlet megújulását ünnepelte a Hublot, hanem a márka központi koncepcióját, a The Art Fusiont is, amely a múltat és a jelent köti össze a művészet segítségével. Az, hogy ez mit is jelent a gyakorlatban, nem más, mint a kortárs alkotóművészet egyik legnagyobb alakja, Marc Ferrero mutatta be a jelenlévőknek, aki élőben készítette el egyik csodálatos remekművét. A vendégek így nemcsak a fantasztikus környezetet élvezhették, hanem egyedülálló Storytelling Art élményben is részük lehetett.
Különleges üzlet
Az új, 120 nm-es üzlet a márka limitált kiadásait és ikonikus modelljeit vonultatja fel. Tükrök, üveg, Alcantara bőr, fa és fém elemek, nagy pop art vásznak várják az érdeklődőket, amelyeket a kollekció ikonikus darabjai ihlettek. Az 1. szinten meleg, világos kirakat ejti ámulatba a Hublot univerzumot felfedezni vágyókat, a felső szinten pedig egy VIP társalgó kínál teret az intimebb vásárlás megteremtéséhez.
A Hublot üzlete megújult
Alkotás a jelenben
Miután a meghívott hírességek és VIP ügyfelek megcsodálták az újonnan megnyitott üzletet, az este a Leo Rooftopban folytatódott, ahol Marc Ferrero nyűgözte le a vendégeket. A képzőművész történetmesélő stílusokat, technikákat, korszakokat és művészi mozdulatokat kevert ugyanazon a vásznon, amely végül egyedülálló, impozáns alkotássá állt össze. A művész munkája tökéletesen összecseng a Hublot koncepciójával: a végeredmény olyan ötletek és anyagok társításán keresztül valósul meg, amelyek a hétköznapi életben soha nem találkoznak.
Oldalak

This is a modal window.