Ez a márka szerepel a legtöbbször a Szex és New York-ban!

Aki nézte a Szex és New York című sorozatot, annak nem kell elmagyarázni, hogy mit is takar a Vogue-Cosmo-Manolo Blahnik szenthármassága. Nemrég azonban kiderült, hogy mi valójában Carrie Bradshaw kedvenc márkája!
Hirdetésnek sem rossz
Egy francia művész, Pierre Buttin végignézte az össze SATC részt és összegyűjtötte az epizódokban szereplő márkaneveket, hogy megtudja, melyik márka profitált legjobban a világhírű történetből. Nem meglepő módon a Vogue magazin neve hangzik el legtöbbször a 6 évad alatt, összesen 36 alkalommal ejti ki valamelyik szereplő.
Nem is a Cosmo-koktél a kedvenc
Meglepő módon a Martini 34, a Yankees 26, a Knicks 25, a New York Times 24, a Post-it 14 alkalommal tűnik fel. A divatmárkák közül a Manolo Blahnik a listavezető 16 említéssel, a Dolce & Gabbana 15, a Prada 14, a Chanel 13, a Gucci pedig 12 minireklámot kapott.
Kattints a következő oldalra a vicces videómontázsra, mely a Szex és New York márkaneveit gyűjti egy csokorba!
Fotó: pinterest.com
Oldalak
