Fashion&Beauty

Ez a márka szerepel a legtöbbször a Szex és New York-ban!

Aki nézte a Szex és New York című sorozatot, annak nem kell elmagyarázni, hogy mit is takar a Vogue-Cosmo-Manolo Blahnik szenthármassága. Nemrég azonban kiderült, hogy mi valójában Carrie Bradshaw kedvenc márkája!

Hirdetésnek sem rossz

Egy francia művész, Pierre Buttin végignézte az össze SATC részt és összegyűjtötte az epizódokban szereplő márkaneveket, hogy megtudja, melyik márka profitált legjobban a világhírű történetből. Nem meglepő módon a Vogue magazin neve hangzik el legtöbbször a 6 évad alatt, összesen 36 alkalommal ejti ki valamelyik szereplő.

Nem is a Cosmo-koktél a kedvenc

Meglepő módon a Martini 34, a Yankees 26, a Knicks 25, a New York Times 24, a Post-it 14 alkalommal tűnik fel. A divatmárkák közül a Manolo Blahnik a listavezető 16 említéssel, a Dolce & Gabbana 15, a Prada 14, a Chanel 13, a Gucci pedig 12 minireklámot kapott.

Kattints a következő oldalra a vicces videómontázsra, mely a Szex és New York márkaneveit gyűjti egy csokorba!

Fotó: pinterest.com

Oldalak

Video Ha ezt csinálja a mobilod, éppen most lopják az adataidat
Fashion&Beauty
Fashion&Beauty
Összegyűjtöttünk 4 tartós és csábító parfümöt, amit érdemes kipróbálnod ebben a szezonban.
Lifestyle
A Rák jobb ha tudja: tökéletes a mai nap ahhoz, hogy megvalósítsa tervét! Napi horoszkóp.
Sztárok
Több mint ötvenszer jelölték Emmy-díjra az 1990-ben debütált Miért éppen Alaszka? című sorozatot, ami mind a mai napig nagy népszerűségnek örvend, éppen ezért kíváncsiak voltunk, vajon hogyan néznek...