Úgy öltözködött, ahogy a reklámokban látta, fotókon az eredmények

Bevállalós volt, de a dolog nem úgy sült el, ahogy szerette volna.
Reklámok és valóság
Hányszor fordult már elő velünk, hogy a reklámokban látott tökéletes modellek szettjeit szerettük volna lemásolni csak azért, hogy mi is épp olyan dögösen fessünk, ahogy ők... Valljuk be, sokszor. Így volt ezzel a következő sztori főszereplője, Nina Mohan is, aki eldöntötte, hogy tesz egy kísérletet és felpróbálja az egyik legnépszerűbb divatmárka új kollekcióját. A fiatal lány kiválasztott három, a márka által bemutatott darabot, és mindegyikben bevonult a munkahelyére, de a dolog sült el annyira bájosan, ahogy szerette volna.
Az első szett
A kollekcióban egyébként utcai viseletre szánt hálóing, fehérnemű, illetve csipkés szoknya található, Nina pedig mindegyiket felpróbálta, és úgy párosította a ruhadarabokat, ahogy a modelleken a reklámokban látta. Az első szett egy zöld melltartóból, és fekete kosztümből állt. A munkatársai közül volt, akinek kimondottan tetszett a kihívó outfit, és szexinek találta, de volt olyan is, aki szerint ez az összeállítás inkább "este hat utáni viselet".