A híres ruhamárka megjutalmaz, ha sokat mozogsz
A norvég divatmárka kifutói a szabadban vannak, modelljei pedig a sportolók, a hegymászók és a hétvégi kirándulások szerelmesei. A skandináv stílusú cég legújabb alkalmazása, a Gone On My Catwalk, ugyanis megjutalmazza a felhasználókat, ha kimozdulnak a szabadba, legyen szó akár egy szélfútta tengerpartról vagy egy eldugott hegyi ösvényről.
Irány ki!
A telefonos alkalmazás folyamatosan figyeli, hogy használója mennyi időt tölt a szabad ég alatt, és ennek megfelelően jutalmazza geocache ajándékokkal és egyéb ösztönzőkkel.
„A márka és termékei mindig is olyan vásárlóknak készültek, akik szívesen kirándulnak a szabadban. Az új alkalmazás játékos módon próbálja a felhasználókat arra bíztatni, hogy mozduljanak ki otthonról. Megfelelő eszköz ahhoz is, hogy bátorítsuk a vásárlókat, hogy megosszák egymással szabadtéri kalandjaikat fotók formájában.”–mondta Erik Burbank a Helly Hansen globális marketingigazgatója.
Nyerhetsz is
Az alkalmazás zsűrije minden héten kiválasztja a legjobb szabadtéri „kifutón” készült fényképeket és megjutalmazza készítőjét. A márka további díjai között Észak-Amerika és Európa különböző pontjain elrejtett geocache-el ellátott ajándékokat találhatunk, de lesznek olyanok is, amiket legalább 20 szabadban töltött órával lehet kiérdemelni. Miután sikerült teljesíteni a 20 órás mérföldkövet, az alkalmazás tovább rögzíti a természetben eltöltött órákat és előre beállított időközönként lelkesítő üzeneteket küld használója számára.
A remek marketingfogásnak bizonyuló alkalmazás letölthető az Apple Itunes és az Andriod Play webáruházakból.
Ha hasznosnak találtad az írást, nyomj egy lájkot és oszd meg a cikket!
Nézd meg ezt is: Sportcipőben a hétköznapokon is - Katt ide!