A H&M most a Balmainnal működik együtt
A H&M büszkén jelenti be az őszi együttműködését a párizsi Balmain divatházzal. Az ifjú Olivier Rousteing kreatív vezetésének köszönhetően a francia luxus bástyájaként ismert Balmain mára a globális popkultúra kiemelkedő alakjává érett. Két napja maga Rousteing és barátai – Kendall Jenner és Jourdan Dunn – mutatták be a The Billboard Music Awards vörös szőnyegén a kollekció első darabjait.
Az új generáció kedvencei
,,A generációmhoz akarok szólni, tervezőként ez a fő célom. A H&M annak a különleges lehetőségét kínálta fel számomra, hogy mindenkit elhozzak a Balmain világába, hogy ennek az álomnak a részesei lehessenek, és együtt megalkothassuk a globális #HMBalmaination-t, ami az összetartozás hashtag-je. Az együttműködés hihetetlenül természetesnek tűnt számomra: a H&M egy olyan márka, amihez mindenki kötődik. Ha ez az egységet feltételezi, akkor én is támogatom." - mondta Olivier Rousteing.
Szórakozás és szabadság
Az 1945-ben alapított Balmain cég, amely mindig hű maradt az alapítója víziójához és lelkületéhez, mindenki számára az energiát, az élvezetet, a szórakozást és a szabadságot fejezi ki. Rousteing a divatház számára különleges egyéniséget teremtett, amely egyszerre tiszteli a divat hagyományait, de a pillanatban is gyökerezik, némi showbusiness érzéssel. A csábító popos megjelenés kiemelése az egész H&M-mel való együttműködés természetes része volt.