Milliókat osztanak egy új közösségi platformon
Egy új közösségi platformnak köszönhetően olyan termékek is elérhetővé váltak, amelyekről eddig csak álmodtunk, ráadásul most milliókat osztanak szét a kezdéshez.
A világ nagy országaiban, így például Kínában és Amerikában már hihetetlenül nagy népszerűségnek örvendenek az influenszerek profiljaival indított live értékesítések. Tehetségesebb hírességek így percek alatt segítenek eladni akár több ezer darabot a megbízójuk termékéből a követőiknek. A probléma ezzel csak az, hogy hiába nézi meg akár 1 millió követő a promóciót, csupán töredékének elérhető a termék az egyre dráguló árak miatt. Ráadásul elárasztják reklámmal a közösségi felületeket a populáris tartalomgyártók, ami legtöbbször negatív érzést kelt a követőkben, valamint teljesen rossz irányba tereli a közösségi médiát. Ennek az iránynak a visszafordítására több országban is elkezdték betiltani a reklámokat és promóciós tartalmakat, sok esetben pedig akár törlik is az influenszer profilját.
Ezt a problémát hivatott az új közösségi platform megoldani.
„A követők kedvencükkel együtt csapatban vásárolhatnak, és immár hozzájuthatnak azokhoz a termékekhez is, amelyekről eddig csak álmodtak. Mindehhez pedig egy olyan közösségi élmény is társul, ami nem csak abban merül ki, hogy interaktívan együtt vesznek meg egy-egy terméket és aztán valaki tetszőleges áron hozzájut, hanem a mindennapokat is megváltoztatja, mert ezeket a termékeket az offline térben a szeretteinkkel élvezhetjük” - fejtette ki Joe Bitter, az Allyos egyik alapítója.
Milliókat osztanak szét a kezdéshez
Az Allyos követhető influenszer profilokkal bővül, regisztrálni pedig a hivatalos weboldalon lehet, amire már most hatalmas az érdeklődés a legnagyobb tartalomgyártók körében.
„Korábban is volt több influenszerrel közös promóciós együttműködése a platformnak, bár akkor még csak vizsgáltuk a legjobb együttműködés körülményeit. Nagyon sok sikeres közösségi vásárlás született, és az együtt összedobott termékek személyes átadását imádták a felhasználók” – fejtette ki Joe, aki hozzátette, hogy ez az újítás olyannyira sikeresnek tűnik, hogy a platformon influenszer-profilt regisztrálók tízezer követővel átlagosan havi 7,2 millió forintot kereshetnek.
A robbanásszerű hazai népszerűsítésben az influenszereket nagyban segíti az a funkció, mellyel meghívhatják már meglévő követőiket az első közös vásárlásukra. Ez azt jelenti, hogy egy tízezer Instagram-követővel rendelkező influenszer mintegy 3,5 millió forintot oszthat szét.
Fotó: 123rf.com