A Lidl roppant kínos helyzetbe került, most reagáltak a vádakra

A Lidl egyik vásárlója panasszal élt, de az áruházlánc igyekezett tiszta vizet önteni a pohárba.

Furán nézett a Lidl törzsvásárlója, amikor ez megtörtént vele

A Lidl egyre több boltot igyekszik nyit Magyarországon, szóval ahogyan csak lehet folytatják a terjeszkedést. Nem olyan rég a Mindmegette számolt be róla, hogy az áruházlánc februárban megnyitja vadonatúj, immáron második üzletét Szekszárdon.

Ez nem újonnan lesz felhúzva, hanem egy régi épületet alakítottak át, és költöznek be. Ez régen egy bútoráruház volt.

Közben a Lidlnél tovább folytatódik a Kupon Plus rendszer, amit a vásárlók nagyon is szeretnek. Azonban most valaki egy kis turpisságot fedezett fel. A galériánkból kiderül, hogy mi volt a panasz, és hogy reagált a Lidl a vádakra.

A 24.hu-nak küldött levelet az egyik Lidl törzsvásárló, aki a családjával tényleg rengeteg pénzt hagy ott a boltban. Ők is használják a Kupon Plus rendszert, aminek az a lényege, hogy vannak vásárlási összeghatárok, amiket, ha elér a vevő, kap egy kupont, amit hét napon belül használhat fel egy következő vásárlásnál.
Kattints a további képekért!

A Lidl fel is hívta a figyelmet minden változásra.

Leadfotó: Flickr – Illusztráció

Oldalak

Lifestyle
A Semmelweis innentől már kiesett a top 5-ből, és jelentősen átalakult a magyar Netflix filmes nézettségi listája. Kuvait egy romantikus vígjátékot dobott be a mélyvízbe, ami jelenleg az egyik...
Lifestyle
Neked is eleged van abból, hogy a legyek észrevétlenül bejutnak otthonodba, majd ott zümmögnek minden helyiségben, valamint beszennyezik a konyhapulton hagyott ételeket? Nos, akkor van egy jó hírünk...