2012 legrosszabb és legviccesebb hazai reklámjai

Idén először díjakat osztottak a rossz magyar reklámoknak, íme az első helyezettek. Kattints egy kis nevetésért, garantáltan nem fogod megbánni!
Sokan azt mondják, hogy csak rossz reklámok léteznek, mivel mind arra buzdít, hogy költsd a pénzt és befolyásol abban, hogy mit vegyél meg. Hála az égnek, nem ennyire rossz a helyzet, hiszen vannak jó reklámok is, amelyek ötletesek és szórakoztatóak, sőt még el is gondolkodtatnak olykor. Ám kétségkívül léteznek valóban rossz reklámok, manipulációtól függetlenül.
Danone Activia
Idén rendezték meg először az Aranydisznó díjátadó gálát, amelyekre magyar reklámokat lehetett nevezni, majd ezekre szavazni. A Danone Activia pocakja volt a legsikeresebb jelölt, és láss csodát, de két "díjat" is besöpört. Pocak nyerte a Legrosszabb szereplő, illetve a Legrosszabb reklám titulusokat. Az affektáló zoknibáb mindenkiből ellenséges érzéseket vált ki, hiába, nem tudjuk szeretni Pocakot. Íme, Pocak teljes fényében, ha még nem láttad volna elégszer:
Maggi
A Legrosszabb szöveg díját a Maggi reklámja nyerte el, valljuk be, hogy nem kellett hozzá sokat dolgozni, hiszen a „nagyon omlósz” selypítő gyerekszájtól már évekkel ezelőtt is kirázott a hideg mindenkit. Ebben a verzióban megtoldották még némi „cirkével” és „zackóval”, hogy biztosan borsódzzon a nézők háta. Következzen tehát a szokásos borzongás:
Fauna
A legrosszabb sztorija az összes reklám közül a Fauna farmtojásnak van. Ezzel a kijelentéssel mélységesen egyet kell értenem, ugyanis nem értem a sztorit. A fiatalember megérkezik, már-már szeméremsértőn végignéz a hölgyön, akit bámul, miközben az tojásokat tör, majd kijelenti, hogy az „Én tojásaim sokkal jobbak!” „Á-, E-vitaminos farmtojás”- válaszolja a lány, majd ölelkezés. A színészi játék pocsék, a szöveg is az, a sztori meg nem nevezhető történetnek. Nézzétek, lássátok:
Oldalak
